printlogo


کد خبر: 241584تاریخ: 1400/11/7 00:00
مربیان کنار زمین، بازیکنان درون رختکن
اعتصاب قابل پیش‌بینی بازیکنان پرسپولیس

دیروز مطابق آنچه انتظار می‌رفت و حدس زده می‌شد بازیکنان پرسپولیس به خاطر پرداخت نشدن مطالبات‌شان حاضر به تمرین نشدند. دیروز قرار بود تمرین پرسپولیس بعد از سه روز تعطیلی از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شود. البته با حضور 5 بازیکن در اردوی تیم ملی، دو بازیکن تاجیک که به کشورشان سفر کرده‌اند و سیدجلال که گفته به خاطر مشکلات شخصی در تمرین حاضر نشده تعداد بازیکنان زیاد نبود اما مربیان از جمله یحیی در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند.
بازیکنان دیروز تست کرونا دادند اما به غیر از دو بازیکن مصدوم هیچ کس از زیر سکوها بالا نیامد و تمرین تعطیل شد. مربیان هم کنار زمین در گروه‌های دو سه نفره مشغول صحبت بودند و البته نسبت به شرایط ایجاد شده گلایه داشتند. یکی از مربیان تیم به صراحت می‌گفت دست‌هایی در کار است تا تیم را در این وضعیت خیلی خوب فنی و در حالی که داریم روبراه می‌شویم و اوج می‌گیریم خراب کنند تا نتوانیم به ششمین قهرمانی متوالی برسیم.
تمرین دیروز تعطیل شد اما مشخص نیست برنامه امروز چه باشد. تا غروب دیروز درباره اینکه تمرین امروز هم تعطیل خواهد شد یا نه چیزی در گروه بازیکنان اعلام نشد و امروز در این خصوص خبررسانی می‌شود.
 

Page Generated in 0.0056 sec