printlogo


کد خبر: 241580تاریخ: 1400/11/7 00:00
از شایعه رفتن به سپاهان تا کنار رفتن درویش
یحیی مکتوب استعفا کرد

درست قبل از بازی هفته گذشته با فولاد شایعه شد یحیی گل‌محمدی به خاطر مشکلات مالی باشگاه و بدقولی مدیران جدید برای پرداخت تعهدات استعفا داده. یحیی قبل از بازی این شایعه را تأیید نکرد و بعد از برد فولاد هم طوری حرف زد که انگار با قول درویش درباره درصدی از مطالبات بازیکنان و مربیان که قرار بود فردای بازی با فولاد نهایی شود روی مسأله استعفا مانوری نداده است. با وجود این فردای بازی فولاد که نه حتی تا سه روز بعد از آن هم خبری از پول نشد تا شایعه هفته گذشته دیروز بالاخره به واقعیت بپیوندد.
دیروز بعداز ظهر خبر آمد که یحیی گل‌محمدی به خاطر ادامه مشکلات مالی باشگاهش و عدم پرداخت مطالبات اعضای تیم استعفا داده؛ استعفایی که مکتوب بوده و تقدیم افشین پیروانی مدیر تیم و رضا درویش مدیرعامل باشگاه شده است. البته درویش ساعتی بعد اعلام کرد استعفایی به دست او نرسیده تا همچنان برخی این مسأله ترسناک را جدی نگیرند.
 
چقدر جدی است؟
دیروز و بعد از قطعی شدن استعفای یحیی گل‌محمدی این سؤال به‌صورت جدی مطرح شد که استعفای گل‌محمدی چقدر جدی است؟ آیا یحیی برای گرفتن حق و حقوق بازیکنان قصد دارد تا مدیریت جدید را تحت فشار بگذارد و با توجه به فشار افکار عمومی در فضای مجازی بالاخره شرایط را برای تیمش بهتر کند یا واقعاً طاقتش طاق شده و می‌خواهد از پرسپولیس برود؟
 
شایعات را باور کنیم؟
دیروز بعد از استعفای یحیی گل‌محمدی شایعات مختلفی در فضای مجازی چرخید از جمله اینکه یحیی و کادرش می‌خواهند به سپاهان بروند؛ باشگاهی که هم پول فراوان دارد هم یک تیم پرمهره و بدون مشکل در اختیار خواهد داشت اما واقعاً چقدر می‌شود این شایعه را جدی گرفت؟ واقعیت اینکه اگر یحیی واقعاً از پرسپولیس استعفا بدهد هواداران جو بسیار سنگینی را علیه باشگاه و مدیریتش به وجود می‌آورند تا عرصه برای مدیریت باشگاه تنگ شود. در عین حال این شایعه هم همچنان وجود دارد که شاید درویش با استعفای یحیی موافقت کند و علی دایی را به پرسپولیس بیاورد که در این صورت هم با خشم هواداران و موضع‌گیری شدید آنها مواجه خواهد شد چرا که تیم یحیی بعد از دو قهرمانی لیگ، فینال آسیا و یک سوپرجام حالا در کورس قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی است.
 
درویش استعفا نمی‌دهد؟
از دیروز که خبر استعفای گل‌محمدی منتشر شد صفحات هواداری و اهالی رسانه پر شد از مطالبی در مذمت مدیریت جدید باشگاه و انتخاب‌هایی که مشکلات پرسپولیس را بیشتر کرد. با این حساب از دیروز این شایعه هم مطرح شد که با تداوم مشکلات و شرایطی که به وجود آمده شاید بعد از بیژن ذوالفقارنسب، درویش هم از سمت مدیرعاملی باشگاه کنار برود و فردی در رأس باشگاه قرار بگیرد که بتواند در بدو ورود اندکی پول تزریق کند.
 
امروز 10 درصد، هفته بعد 5 درصد
دیروز خبری در سایت‌های ورزشی منتشر شد مبنی بر اینکه احتمالاً امروز 10 درصد و هفته بعد 5 درصد دیگر از مبالغ قرارداد بازیکنان و مربیان پرسپولیس پرداخت می‌شود اما این شایعه هم از شدت عصبانیت اعضای تیم کم نکرد. پرسپولیسی‌ها می‌گویند یک ماه در دوره مدیریت صدری صبر کردیم تا این پول‌ها پرداخت شود و الان یک هفته است که هر روز امروز و فردا می‌کنند.
 در ضمن حتی اگر این 5+10 درصد پرداخت شود هم دریافتی ما تازه به 35 درصد می‌رسد که بعد از هفته شانزدهم اصلاً کافی نیست ضمن اینکه پاداش‌هایمان را هم نگرفته‌ایم و هیچ خبری از آن نیست.

Page Generated in 0.0051 sec