printlogo


کد خبر: 241577تاریخ: 1400/11/7 00:00
خبر

گزارش 12 ساعته بازیکنان کرونایی
بازیکنان استقلال از ابتدای هفته گذشته با ویروس کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند و همین مسأله باعث شد تا مسابقات آنها مقابل پیکان و هوادار در چهارچوب جام حذفی و لیگ برتر به زمان دیگری موکول شود. بازیکنان بیمار شده استقلال بلافاصله پس از آغاز دوره قرنطینه خود زیر چتر حمایت یک کادر پزشکی باشگاه قرار دارند و البته کادر پرستاری کمکی هم برای رسیدگی به آنها استخدام شده‌اند. پرستاران به طور مستمر بازیکنان را زیر نظر دارند و در مورد شرایط بعضی از آنها هر 12 ساعت یک بار گزارش می‌دهند تا مدیران باشگاه در جریان وضعیت این نفرات قرار بگیرند. به احتمال بسیار زیاد کرونایی‌های استقلال همگی حداکثر تا روزهای ابتدایی هفته آینده به طور کامل خوب خواهند شد و در تمرینات حاضر می‌شوند.
تمرینات استقلال از روز شنبه هفته آینده مجدداً پیگیری خواهد شد.
 
 
تیر نکونام به سنگ خورد
مخالفت فرهاد با جدایی ارسلان
«مگه کسی از عشقش جدا می‌شود؟!» این پیامی است که ارسلان مطهری در پاسخ به شایعات جدایی‌اش از استقلال در صفحه شخصی‌اش چندی پیش منتشر کرد. ارسلان در فصل جاری مثل امین قاسمی‌نژاد خیلی فرصتی برای حضور در ترکیب اصلی را نداشت. گیتاریست استقلال اکثر مواقع از روی نیمکت بازی‌های استقلال را دنبال کرد و همین مسأله باعث شد تا شایعه جدایی‌اش با تعطیلات نیم فصل بر سر زبان‌ها بیفتد. در همین راستا هم نکونام به عنوان نخستین مشتری این بازیکن پیش‌قدم شد، اما این‌طور که گفته می‌شود فرهاد با جدایی ارسلان موافق نیست و خود این بازیکن هم تمایل دارد برای ادامه فصل در کنار استقلال باشد. ارسلان مطهری جزو معدود بازیکنانی است که با عشق و علاقه به استقلال آمد اما این بازیکن زیاد مورد توجه مجیدی نیست و در فصل جاری نیمکت‌نشین خارجی‌ها شده است، اما با وجود همین نیمکت‌نشینی ارسلان تمایلی به جدایی ندارد.
 
 
 حرف هوادار به کرسی نشست
دو بازی استقلال (یکی در جام حذفی با پیکان و دیگری در لیگ برتر با هوادار) لغو شد. در این میان باشگاه هوادار بعد از لغو بازی مدعی شد که از نظر مالی کنسل شدن بازی برای‌شان ضرر داشته است و از سازمان لیگ خواستند که تاریخ بازی معوقه استقلال در جام حذفی را زودتر برگزار کنند. به همین دلیل با تصمیم اخیر سازمان لیگ به نظر می‌رسد که حرف تیم هوادار به کرسی نشسته است. این‌طور که گفته می‌شود بازی استقلال و پیکان قرار است در تاریخ 18 یا 19 بهمن‌ماه برگزار شود و بعد از این بازی تاریخ بازی معوقه استقلال و هوادار هم مشخص می‌شود. استقلال فعلاً صدرنشین مسابقات است و حتی اگر در بازی با هوادار هم شکست بخورد به دلیل تفاضل گل بیشتر از پرسپولیس همچنان صدرنشین می‌مانند. تمرینات تیم استقلال تا روز شنبه هفته آینده تعطیل است و از اول هفته آتی تیم استقلال برای نیم فصل دوم استارت می‌زند.
 
 
گلایه پیشکسوت استقلال از میثاقی
اظهارنظر میثاقی در مورد پرونده جنجالی گل‌گهر باعث عصبانیت رئیس کمیته استیناف و همچنین استقلالی‌ها شد تا یک بار دیگر میثاقی متهم به رنگی بودن بشود. در همین راستا یکی دیگر از پیشکسوتان استقلال نیز به ادعای این مجری پاسخ داد. محمد نوری درباره حواشی اخیر در ماجرای صدور حکم کمیته استیناف و باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: «من از یک برنامه تلویزیونی بشدت گلایه دارم. مجری مگر قاضی است که در برنامه‌اش حکم می‌دهد؟ مگر منافعی دارند که اینقدر علنی از گل‌گهر حمایت می‌کنند. چرا می‌خواهند در این برنامه علیه استقلال صحنه‌سازی کنند و تیم را به حاشیه ببرند؟ همین قهرمانی نیم فصل استقلال باعث شده برای به حاشیه کشیدن تیم بیشتر تلاش کنند. چرا باید در مورد رأیی صحبت کنند در حالی که مشخص است چه تمایلی دارند و دوست دارند چه حکمی صادر شود؟» به این ترتیب طی چند وقت اخیر با صحبت‌های جنجالی میثاقی نیمی از جامعه فوتبال علیه او شده‌اند.
 
 
 

 


Page Generated in 0.0054 sec