printlogo


کد خبر: 241570تاریخ: 1400/11/7 00:00
خبر

کوهپایه‌زاده رئیس آکادمی ملی پارالمپیک شد
با صدور حکمی از سوی رئیس کمیته ملی پارالمپیک، جلیل کوهپایه‌زاده به‌عنوان رئیس آکادمی ملی پارالمپیک منصوب شد. پیش از این محمدرضا محمودخانی، مسئولیت آکادمی ملی پارالمپیک را به عهده داشت اما با توجه به اینکه او باید تمرکزش را روی سنجش و نظارت بر آماده‌سازی ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو و پارالمپیک پاریس بگذارد، تصمیم بر این شده که فرد دیگری جایگزینش شود.
 
 
پایان دور دوم لیگ پینگ‌پنگ  زنان 
ادامه صدرنشینی شهرداری شهر  بابک
 در پایان دور دوم رقابت‌های لیگ برتر زنان کشور که به میزبانی اصفهان برگزار شد، شهر  بابک به صدرنشینی خود تداوم بخشید. قهرمان سه دوره قبل لیگ برتر زنان در دور دوم موفق شد در هر سه مسابقه خود به پیروزی برسد و با مجموع ۱۴ امتیاز یک قدم به کسب چهارمین قهرمانی پیاپی نزدیک‌تر شود. دانشگاه آزاد اسلامی نیز در دور دوم موفق به کسب ۵ امتیاز شد که با احتساب 5/ 6   امتیاز دور اول با مجموع 5/ 11 امتیاز همچنان در رده دوم جدول رقابت‌ها قرار دارد. تیم پادما یدک اصفهان هم با کسب ۵ امتیاز در دور دوم با مجموع 5/ 10 امتیاز در رده سوم قرار گرفت و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده دانشگاه آزاد برای کسب رتبه دوم لیگ برتر زنان است.
 
 
پایان سوپر لیگ شانزدهم کاراته
دانشگاه آزاد قهرمان شد
پرونده شانزدهمین دوره رقابت‌های سوپرلیگ کاراته کشور، جام سردار شهید قاسم سلیمانی با قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی بسته شد. رقابتی که تا روز پایانی شاهد جدال شانه به شانه تیم‌های مدعی برای کسب کاپ قهرمانی بودیم.
پس از حضور دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و پاس ناجا در فینال سوپر لیگ باشگاه‌های کشور، این تیم دانشگاه آزاد اسلامی بود که موفق شد در رقابتی کاملاً یکطرفه که با برتری ستاره‌های این تیم همراه بود، گوی و میدان را از رقیب خود ربوده و عنوان قهرمانی را مقتدرانه در لیگ شانزدهم از آن خود کند. دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار نهایی با نتیجه ۲۱ بر ۷ پاس ناجا را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد همچنین تیم‌های رعد پدافند و آوای رزم عنوان سوم مشترک را به‌دست آوردند.
 
 
مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا به تعویق افتاد
با اعلام رسمی کنفدراسیون دوومیدانی آسیا، بیستمین دوره رقابت‌های جوانان قهرمانی قاره کهن به تعویق افتاد.
با توجه به شیوع ویروس کرونا و با اعلام رسمی کنفدراسیون دوومیدانی آسیا، بیستمین دوره رقابت‌های قهرمانی جوانان که قرار بود روزهای ۲۶ تا ۲۹خرداد ماه سال ۱۴۰۱ به میزبانی کشور کره‌جنوبی برگزار شود، لغو و به سال ۲۰۲۳ موکول شد. در متن اعلامیه کنفدراسیون دوومیدانی قاره آسیا پیرامون به تعویق افتادن این رقابت‌ها که آن را به همه کشورهای قاره آسیا ارسال کرده، آمده است: «با توجه به‌ شرایط بهداشتی که با ظهور سویه جهش یافته جدید اُمیکرون رخ داده است و با توجه به این موضوع به اطلاع تمامی کشورهای شرکت‌کننده در بیستمین دوره رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا می‌رسانیم که این دوره از مسابقات تا سال ۲۰۲۳ به تعویق خواهد افتاد.»
 
 
حضور دو یخ‌نورد ایرانی در قهرمانی جهان
دو یخ‌نورد ایران در مسابقات قهرمانی جهان در سوئیس شرکت می‌کنند. 
محسن بهشتی‌راد و محمدرضا صفدریان، ملی‌پوشانی هستند که برای حضور در رقابت‌های یخ‌نوردی قهرمانی جهان، به کشور سوئیس اعزام شدند. این رقابت‌ها با حضور برترین یخ‌نوردان جهان از 6 بهمن آغاز و تا شنبه نهم بهمن، در شهر ساس‌فی ادامه خواهد داشت.
 

Page Generated in 0.0051 sec