printlogo


کد خبر: 241565تاریخ: 1400/11/7 00:00
پارالمپیک

آغاز اردوهای تیم فوتبال پنج نفره با 16 نفر
بازگشت قهرمان
اردوی تیم ملی فوتبال نابینایان و کم‌بینایان کشورمان با حضور ۱۶ بازیکن برگزار می‌شود. مرحله نخست اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال پنج نفره کشورمان برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی با حضور 16 ورزشکار زیر نظر سه عضو کادر فنی تیم ملی از 18 تا 26 بهمن ماه در شهر بابلسر برگزار می‌شود. این تیم قهرمان دوره گذشته بازی‌های پاراآسیایی و نایب قهرمانان پارالمپیک 2016 ریو است که با تصمیمات و دخالت‌های غلط عده‌افی شانس حضور در بازی‌های پارالمپیک را از دست داد. بعد از اینکه این تیم شانس حضور در بازی‌های توکیو را از دست داد، مدت‌ها خبری از تیم فوتبال نابینایان نبود اما حالا تمرینات این تیم مجدداً شروع شده و برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی چین قرار است دوباره اردو برگزار کند. در هفته‌های گذشته از سوی برخی از اعضای تیم فوتبال 5 نفره، انتقادات زیادی از برگزار نشدن انتخابات ریاست فدراسیون نابینایان و کم بینایان انجام شد. آنها معتقد بودند که برگزار نشدن انتخابات سر موعد مقرر که یک بار هم به تعویق افتاده بود، می‌تواند دوران بلاتکلیفی تیم را طولانی کند اما حالا چند روزی است که انتخابات هم برگزار شده و مظلومی باز هم به‌عنوان رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان انتخاب شده تا اردوها سر و شکل بگیرد. جواد فلفلی به‌عنوان سرمربی این تیم 16 نفر را به اردو دعوت کرد تا برای چین استارت بزنند.
 
 
دور  برگشت لیگ برتر  والیبال  نشسته با درخشش  اصفهانی‌ها
مدافعان شمال، ذوب شدند
 مرحله برگشت بیست و دومین دوره لیگ برتر والیبال نشسته مردان، جام ایثار روز گذشته پیگیری شد که ذوب آهن با برتری مقابل تیم مدافعان شمال خودش را به‌عنوان مدعی جدی قهرمانی مطرح کرد. در ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته، تیم ذوب آهن اصفهان به مصاف تیم مدافعان شمال رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید. تیم شهرداری گنبد ۳ بر صفر مقابل شهرداری ارومیه پیروز شد. البته مدعی جدی این مسابقات تیم مس شهر بابک است که با هدایت هادی رضایی در این مسابقات حضور دارد.
 این تیم تعداد زیادی از ستاره‌های تیم ملی را هم در اختیار گرفته که داود علی‌پوریان و مرتضی مهرزاد از معروف‌ترین نفرات این تیم هستند.
 
 
از   امروز  آغاز  می‌شود
رقابت‌های قهرمانی کشور بوچیای بانوان
مسابقات قهرمانی کشور بوچیای بانوان، بزرگداشت دهه فجر و پهلوان گمنام حاج‌محمد مهرآیین از ششم تا نهم بهمن ماه در محل فدراسیون برگزار می‌شود. بوچیا ورزش مخصوص معلولین حرکتی و ذهنی است که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است.

 


Page Generated in 0.0054 sec