printlogo


کد خبر: 241564تاریخ: 1400/11/7 00:00
هفته شانزدهم لیگ یک
نبرد شمال و جنوب!

گزارش
عرشیا برزگر    
 
برای تیم‌های بالا و پایین جدول خیلی مهم است که این دو بازی پایانی نیم فصل را با پیروزی پشت سر بگذارند و با آرامش بیشتری به تعطیلات نیم فصل بروند. ملوان که هفته گذشته تجربه پیروزی سخت مقابل ماشین‌سازی تبریز را داشت حالا برای دومین هفته متوالی با دیگر تیم انتهای جدول یعنی شاهین بوشهر روبه‌رو می‌شود. تیم جنوبی در حالی به شمال می‌رود که اصلاً شرایط خوبی ندارد و با این دست فرمان نمی‌توانند از مسیر سقوط براحتی خارج شوند.
اما مس کرمان هم که در بازی خانگی قبلی به زحمت و با یک ضربه پنالتی در دقایق پایانی از سد شهرداری آستارا گذشت فردا میهمان تیم متحول شده پارس جنوبی جم است. پارسی‌ها با پیروزی خار ج از خانه مقابل تیم مدعی استقلال خوزستان در بهترین شرایط روحی روانی قرار دارند.
خیبر خرم‌آباد هم که چراغ خاموش خودش را به جمع مدعیان نزدیک کرد به مصاف ویستاتوربین تهران می‌رود و سه امتیاز این بازی با توجه به بازی سایر مدعیان اهمیت بسیاری برای شاگردان عبدالله ویسی خواهد داشت. آرمان‌گهر سیرجان هم بعد از پیروزی مقابل سایپا به زمین تیم ته جدولی ماشین‌سازی می‌رود. تبریزی‌ها برای امیدوار ماندن نیاز به پیروزی در بازی‌های خانگی دارند. به همین دلیل کار شاگردان قاسم شهبا بسیار سخت خواهد بود. خوشه‌طلایی ساوه که حالا سرمربی‌اش (داود مهابادی) استعفا داده و راه سختی برای رسیدن به جمع بالانشین‌های جدول دارد، پذیرای استقلال خوزستان است. شاگردان سهراب بختیاری‌زاده برخلاف گذشته چند هفته‌ای است که روی نوار ناکامی قدم بر می‌دارند. برای او این سه امتیاز و سه امتیاز بازی پایانی نیم فصل برای رسیدن به جمع مدعیان فوق‌العاده حائز اهمیت است.
اما سایپا که شکست مقابل آرمان‌گهر امیدهای‌شان را برای بهبود شرایط فعلی تا حدودی کمرنگ کرد در خانه از رایکای بابلی پذیرایی می‌کند که هنوز با علی لطیفی موفق به پیروزی نشده‌ است. پایان رأفت سرمربی شهرداری آستار برای دومین هفته متوالی به کرمان می‌رود. تیم او این بار میهمان مس شهر بابک خواهد بود. سه امتیاز این بازی می‌تواند حاشیه امنیت مناسبی را برای هر دو تیم در جدول ایجاد کند.
فاصله سه امتیازی استقلال ملاثانی و شهرداری همدان می‌تواند به حساسیت این بازی اضافه کند. البته انگیزه همدانی‌ها برای جبران باخت خانگی هفته گذشت شاید بیشتر باشد. شمس آذر قزوین هم فردا در حالی از قشقایی شیراز پذیرایی می‌کند که آنها بازی قبلی‌شان را با شکست پشت سر گذاشته‌اند.
جمعه 8 بهمن 1400
ماشین‌سازی‌ تبریز – آرمان‌گهر
استقلال ملاثانی - شهرداری همدان
سایپا - رایکا بابل 
شمس‌آذر قزوین - قشقایی شیراز
خیبر خرم‌آباد - ویستاتوربین تهران
خوشه‌طلایی ساوه - استقلال خوزستان 
پارس‌جنوبی جم - مس کرمان
مس شهر‌بابک - شهرداری آستارا
ملوان – شاهین‌شهرداری ‌بوشهر

Page Generated in 0.0046 sec