printlogo


کد خبر: 241563تاریخ: 1400/11/7 00:00
تعویض‌های آقا ساکت دلیل بردمان بود
اسلامی: دنبال زدن رکورد سنی سیدجلال هستم

ایران ورزشی - کریم اسلامی مهاجم تیم نساجی در اوج پختگی به لحاظ تجربه قرار دارد. مهاجمی که در دیدار مقابل تیم گل‌گهر در جام حذفی ستاره تیمش بود به همین دلیل و درخشش تیم شمالی در بازی‌های متوالی اخیرش گفت‌و‌گویی با اسلامی داشتیم.
 
در بازی‌ای سخت تیم گل‌گهر را در مشهد شکست دادید. در این رابطه چه نظری دارید؟
 تیم گل‌گهر تیم خوب و پر مهره‌ای است و از بازیکنان تأثیر‌گذاری هم بهره می‌برد. بر همین اساس ما سعی کردیم این تیم را تحت فشار قرار دهیم. خیلی خوب دفاع کردیم و پس از آن از حملاتمان نهایت بهره را بردیم هر چند بعد از آنکه به گل اول رسیدیم در فاصله ده دقیقه گل مساوی را از تیم سیرجانی دریافت کردیم. بعد از آن خوشبختانه به گل دوم هم دست یافتیم و پس از آن تیم گل‌گهر، خیلی روی دروازه ما فشار آورد و شرایط دشواری را برای ما رقم زد اما ما با دفاع جانانه به حریف اجازه ندادیم که از حملاتش استفاده کند و پس از آن با تعویض‌های خیلی خوب مربی‌مان آقا ساکت که مسعود شجاعی را به زمین آورد و حضور بازیکنان دیگر و پس از گذراندن این لحظات به گل سوم هم در نیمه دوم رسیدیم که به نوعی کار تیم گل‌گهر را تمام کردیم. با وجود این باید به این نکته اعتراف کنم تیم گل‌گهر تیم خیلی خوبی است و به اعتقاد من در رقابت‌های این فصل حتی قادر است که سهمیه را هم کسب کند.
چگونه است که در سن بالا به یکباره موتور گلزنی تو انگار تازه روشن شده.
 سن برای یک بازیکن فقط یک عدد است. در ابتدا باید بگویم که سن مرا 31 سال عنوان کرده‌اند در حالی که من 35 ساله هستم. اهل نوشهر هستم و فکر می‌کنم بازیکنان مازندرانی لیگ ما تازه از سن بالا کارشان گل می‌کند که نمونه آنها هم رحمان احمدی، بهمن طهماسبی، مجید ایوبی و یونس گراییلی بودند از همین رو من هم 35 سال سن را سن زیادی نمی‌دانم.
به نظر قصد ‌داری که رکورد سیدجلال را هم در سن
 40 سالگی بشکنی؟
 من دیر به لیگ برتر آمدم. آقا سید واقعاً یک بازیکن تمام عیار است و به لحاظ فنی و اخلاقی نمونه است اما حتماً تلاش می‌کنم رکورد آقا سید را به لحاظ سنی و تداوم در فوتبال با همه احترامی که برای ایشان قائلم بزنم.
مدیرتان گفته که تو و چند بازیکن دیگرتان می‌توانید به تیم ملی هم دعوت شوید و بدرخشید.
 مدیر تیم به ما لطف داشته اما من فکر می‌کنم مسعود شجاعی و علیرضا حقیقی واقعاً می‌توانند در تیم ملی هم بازی کنند.
نساجی می‌تواند با فرمان فعلی‌اش حتی مدعی کسب سهمیه هم باشد؟
 اگر در خانه میزبان بازی‌های پیش رو باشیم حتی می‌توانیم سهمیه بگیریم. تیم خیلی خوبی داریم و مربی موفق‌مان پس از آن که تیم نساجی را در لیگ حفظ کرد شاکله تیم‌مان را هم بخوبی در نساجی نگه داشت به همین دلیل با هم هماهنگی خیلی خوبی داریم و از تیمی بهره می‌بریم که بازیکنانمان چند سال در کنار هم بازی کرده‌اند به همین دلیل با چنین تیمی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.
یعنی در ورزشگاه امام رضا قادر به گرفتن سهمیه نیستید؟
 در ورزشگاه امام رضا خیلی تماشاگر نداریم و با وجود اینکه در این زمین بیشترین بردها و بهترین نمایش‌ها را داشتیم اما از آنجا که خیلی تماشاگر نداریم کمی اذیت می‌شویم.

Page Generated in 0.0057 sec