printlogo


کد خبر: 241558تاریخ: 1400/11/7 00:00
گزارش و مصاحبه

 تا با مالک جدید طرف نشدید، دست به کار شوید!
هراس دسته جمعی طلبکاران تراکتور و ماشین
 تراکتور و ماشین‌سازی بعد از حواشی متعددی که داشتند، با بدهی سنگین به‌جا مانده از مالکیت زنوزی، به شرکت ملی مس واگذار شدند اما همچنان این دو باشگاه در میان محکومان جدید کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فوتبال هستند.
این دقیقاً همان اثر پایداری است که از یک شیوه غلط به جا می‌ماند و تا مدت‌ها بعد از برطرف شدن عامل غلط، همچنان پابرجاست. البته تلاش طلبکاران برای دریافت طلب خود از این باشگاه پیش از واگذاری کامل به شرکت مس هم موضوعی است که در این شکایت‌ها، دخیل بوده است.
آرای جدید صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت، مطابق زیر اعلام شده است:
* محمدرضا خانزاده از باشگاه تراکتور بابت مطالبه یازده میلیارد ریالی شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت هشت میلیارد و هشتصد و هشتاد میلیون ریال محکوم شد.
* پیرو شکایت غلامحسین کریم‌پور از باشگاه ماشین‌سازی تبریز بابت مطالبه چهارصد و هشتاد میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد مطالبه محکوم شد.
‌همچنین شکایت اصغر اعتباری از باشگاه ماشین‌سازی تبریز منجر به محکومیت باشگاه به پرداخت دو میلیارد ریال معادل کل مبلغ مورد مطالبه بازیکن شد.
مهدی جعفرپور نیز شکایتی بابت مطالبه هفتصد و پنجاه میلیون ریال از ماشین‌سازی تبریز کرد که طبق رأی کمیته وضعیت بازیکنان این باشگاه به پرداخت چهارصد و چهل و دو میلیون ریال محکوم شد.
باشگاه ماشین‌سازی باید مبلغ سیصد میلیون ریال نیز پیرو شکایت اسماعیل بالایی به وی بپردازد.
* پیرو شکایت محمد مشایخ از باشگاه نفت مسجد سلیمان به‌دلیل مطالبه وجه یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و سی میلیون ریال محکوم شد.
* با شکایت امیرحسین فشنگچی از باشگاه هوادار بابت مطالبه چهار میلیارد و یکصد میلیون ریالی، کمیته وضعیت بازیکنان با توجه به اعلام طرفین مبنی بر توافق، قرار رد دعوی صادر کرد.
 
 
ابراهیم‌زاده: چیز بدی از تارتار ندیدم
همه  آرزوی  داشتن حدادی‌فر   را  داشتند
مسعود ابراهیم‌زاده کاپیتان ذوب‌آهن درباره عملکرد تیمش در نیم فصل اول می‌گوید: «بد نبودیم اما بهتر از این هم می‌توانیم باشیم. شرایط تیم‌مان نسبت به دو فصل گذشته بهتر است اما به هر حال جای ذوب‌آهن اینجا نیست و همه‌ ما از این ناراحت هستیم. ان‌شاءالله در نیم فصل دوم با نفراتی که جذب می‌شود و با تدابیر کادرفنی نتایج بهتری بگیریم و لیگ را با یک جایگاه خوب تمام کنیم. در نتایج به دست آمده همه مقصر هستند. بازیکنان، باشگاه و مدیریت در این مسأله نقش داشتند و همه چیز دست به دست هم داد تا این اتفاق افتاد. شرایط در نیم فصل دوم بسیار سخت است و تیم‌ها می‌آیند که نبازند و می‌خواهند رتبه خوبی را به دست آورند. شرایط ذوب‌آهن هم درست می‌شود و با چند پیروزی بیشتر می‌توانیم تا رده هفتم یا هشتم بالا بیاییم. پارسال چهاردهم شدیم و اگر امسال تک رقمی شویم، پیشرفت کرده‌ایم. ان‌شاءالله دیگر این اتفاقات تکرار نشود و ذوب‌آهن را در رتبه‌های بالایی جدول ببینیم.» او با اشاره به جدایی کاپیتان سابق‌شان این طور می‌گوید: «ذوب‌آهن بازیکنانی را از دست داد که اکنون همه آنها جزو بهترین بازیکنان تیم‌هایشان هستند. امیدوارم دیگر چنین مسائلی پیش نیاید و بازیکنان خوب را نگه دارند. بازیکنانی مثل قاسم حدادی‌فر در این تیم بودند که همه باشگاه‌ها آرزویشان را داشتند. اگر کی‌روش از یک نفر تعریف کرده باشد، آن هم قاسم حدادی‌فر است. ان‌شاءالله که چنین مسائلی دیگر پیش نیاید و قدر بازیکنان دانسته شود. بازیکنانی هم که به ذوب‌آهن می‌آیند قدر این پیراهن را بدانند و برای این پیراهن ارزش قائل باشند. ذوب‌آهن تیمی است که نایب قهرمان آسیا شده و باید افتخار کنند در این تیم حضور دارند و تمام توان‌شان را بگذارند.» ابراهیم‌زاده درباره سرمربی‌اش می‌گوید: «سال اول من است که با تارتار دارم کار می‌کنم و چیز بدی از او ندیدم. تارتار همیشه کار خودش را انجام می‌دهد و به کسی کاری ندارد. رزومه او مشخص است و با تیم‌هایی که بودجه پایینی داشته‌اند، خوب نتیجه گرفته. اکنون نیم فصل اول به پایان رسیده و باید به فکر ادامه فصل باشیم.»

 


Page Generated in 0.0056 sec