printlogo


کد خبر: 241555تاریخ: 1400/11/7 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
چرا بازیکنان پرسپولیس اعتصاب کردند؟
فرشید سواری از کرج
ایران ورزشی: بعد از سه روز تعطیلی، دیروز (چهارشنبه) تمرینات تیم آغاز شد ولی مشکلات مالی سایه خود را روی تمرینات پرسپولیس انداخت، بازیکنان پرسپولیس حدود ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافتند اما به‌دلیل خلف وعده باشگاه در انجام تعهدات مالی خود، حاضر به انجام تمرین نشدند.
 
اینکه آزمون نمی‌تواند در تمرینات تیم ملی حضور داشته باشد، ‌به کارشکنی‌های باشگاه زنیت بر‌می‌گردد. از مسئولان ورزش کشور و فدراسیون فوتبال تقاضا دارم از کم‌کاری باشگاه زنیت به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کنند.
مردانی از مازندران
 
اگر امکان دارد درباره لیگ یک فوتبال هم بنویسید. اکثر رسانه‌ها و مطبوعات ورزشی راجع به لیگ یک بهترین سوژه را کار می‌کنند اما ایران ورزشی نسبت به این لیگ کوتاهی می‌کند.
تمسکی از اندیمشک
ایران ورزشی: ما به دیدگاه شما احترام می‌گذاریم. روزنامه ایران ورزشی هر روز اخبار و اطلاعات لیگ یک را در صفحه 3 منتشر می‌کند.
 
اکثر کارشناسان فوتبال ایران بعد از نتیجه مسابقات بهترین تحلیل‌ها را ارائه می‌دهند؛ در حالی که قبل از بازی لام تا کام هیچ حرفی نمی‌زنند؛ این نشان از دانش کم آنها و حداقل اطلاعات فوتبال است.
حیدری از تهران
 
با آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشورمان، من پرسپولیسی هستم؛ لطفاً پوستر بازیکنان تیم ملی را چاپ کنید.
کریمی از تهران
 
دیروز تولد ژوزه مورینیو «آقای خاص» دنیای فوتبال بود. اما ایران ورزشی اصلاً به این موضوع اشاره نکرد.
خسروی از تهران
 

 


Page Generated in 0.0049 sec