printlogo


کد خبر: 236641تاریخ: 1400/8/8 00:00
طنزیم
آسفالت بازی

هومن جعفری
 
می‌خواهند جام جهانی را دو سال یکبار برگزار کنند. بعدش جام جهانی را هر سال برگزار می‌کنند. اینطوری بهتر هم هست. می‌توانیم هر سال کلی سر صعود کردن و نکردن به جام جهانی، ذهن خودمان و مربیان مربوطه را آسفالت کنیم. اتفاق خاصی هم رخ نمی‌دهد! هر سال  می‌رویم.
 در مرحله گروهی حذف می‌شویم و خلاص! یکی، دو تا مربی بیشتر از بقیه داد می‌زنند. همان‌ها را می‌گذاریم مربی تیم ملی برای سال بعدی! می‌دانید چقدر پول می‌شود از این و آن گرفت؟ نان همه در روغن است! این آرسن ونگر هم ناقلا می‌داند نانش را چطوری در روغن بزند! شیطون!
*
نشریه اکیپ در شماره روز گذشته خود تیتر اصلی‌اش را به مسی اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر «بالاخره یک شروع خوب؟» به انتظارات از لیونل مسی اشاره و ابراز امیدواری کرده که او برابر لیل نسخه مورد نظر خود را ارائه 
دهد.
همچنین در بخش دیگری از گزارش اکیپ آمده است: «لیونل مسی از زمان پیوستن به پاری سن ژرمن در تابستان امسال به عملکردی که در بارسلونا داشت، دست نیافته است. اکنون زمان نگرانی نیست اما بی‌حوصلگی پیرامون او در حال افزایش است.»
به جان خودم اگر یک روزنامه یا سایت در ایران بخواهد در مورد بازیکن خارجی استقلال و پرسپولیس چنین مطلبی بنویسد، توسط طرفداران باشگاه چنان به خاک و خون کشیده می‌شود که دیگر نتواند از جایش بلند شود! فقط مجسم کنید ایران ورزشی همچین تیتری را بزند. الفاتحه... .
نتیجه اخلاقی: کاش حداقل حقوق ما را به یورو می‌دادند، دلمان نمی‌سوخت!
 

Page Generated in 0.0049 sec