printlogo


کد خبر: 236627تاریخ: 1400/8/8 00:00
ژستد به این بازی نمی‌رسد
فرهاد مجیدی: تراکتور جوان و دونده است

بازی امروز استقلال مقابل تراکتور با دو بازی آغازین این تیم در لیگ بیست و یکم متفاوت‌تر است و فرهاد مجیدی نیز به این موضوع کاملاً معترف است. سرمربی استقلال از تقابل با تراکتور به عنوان یک بازی نسبتاً سخت یاد می‌کند. او می‌گوید: «طبیعتاً بازی راحتی نداریم ولی به دنبال این هستیم که بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم.»
 مجیدی در حالی که به نظر می‌رسید تمایل زیادی به صحبت کردن ندارد، درباره اینکه آیا ژستد به بازی با تراکتور می‌رسد یا نمی‌رسد نیز توضیح کوتاهی داده است: «بازیکن جدید (ژستد) به بازی با تراکتور نمی‌رسد ولی فکر می‌کنم کارهای قراردادش به سرعت انجام شود. ما به جز ژستد دیگر هیچ غایبی نداریم و همه بازیکنان حی و حاضر هستند. حتی درباره سید حسین حسینی هم باید بگویم که او با وجود مصدومیتی که داشت به بازی با تراکتور خواهد رسید.»
 بازی استقلال مقابل تراکتور در شرایطی برگزار می‌شود که پرسپولیس دو روز بعد از برگزاری این بازی در اراک مقابل آلومینیوم قرار می‌گیرد. مجیدی اما اهمیتی به این نوع برنامه‌ریزی نمی‌دهد و می‌گوید: «از این مسائل سر در نمی‌آورم و در حیطه کاری من نیست.» اما سؤال مهم‌تر از سرمربی استقلال این است که شناخت او از تراکتور چه میزان است؟ مجیدی به این سؤال هم پاسخ داده است: «هر دو بازی آنها را نگاه کردیم. تیم خوب، جوان و دونده‌ای است. هر تیمی مقابل استقلال انگیزه خاص خودش را دارد. 
بازی راحتی نداریم اما به دنبال این هستیم که بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم.» اینکه مجیدی گفته استقلال به دنبال ارائه بهترین عملکرد خود در برابر تراکتور است، بدان معنا است که آبی‌ها قصد دارند در این بازی فوق حساس تاکتیک‌های متفاوتی را به اجرا بگذارند. البته استقلال در بازی با ذوب‌آهن هم تیم تحسین برانگیزی بود و به رغم آنکه زیر سایه درخشش یامگا قرار داشت اما نمایش بهتری در قیاس با بازی با هوادار انجام داد.    

Page Generated in 0.0053 sec