printlogo


کد خبر: 236620تاریخ: 1400/8/8 00:00
الچه – رئال مادرید؛ ساعت 15:30
در جست‌وجوی صدر

 رئال مادرید می‌خواهد به روند پیروزی در لالیگا برگردد. آنها ظهر امروز در ورزشگاه مانوئل مارتینس والرو به مصاف الچه می‌روند و امیدوارند کار آسانی پیش رو داشته باشند.
رئال چهارشنبه مقابل اوساسونا به تساوی بدون گل رسید و الچه هم در حالی پا به میدان می‌گذارد که مقابل آلاوس با نتیجه یک بر صفر شکست خورده است.
الچه در 11 بازی در این فصل، دو برد، چهار تساوی و پنج باخت داشته است و 10 امتیاز کسب کرده است. آنها در رده پانزدهم هستند و سه امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قرار دارند.
الچه در فصل گذشته هفدهم شد و با تنها دو امتیاز اختلاف با اوئسکا به دسته پایین‌تر سقوط نکرد. تعجبی نخواهد داشت اگر آنها در این فصل هم با سقوط دست و پنجه نرم کنند و حوالی سه تیم پایین جدول پرسه بزنند.
آخرین برد الچه در این فصل حدود یک ماه پیش بود که آنها سلتا ویگو را با یک گل بردند. تیم فران اسکریبا در سه بازی اخیر برابر رایو وایکانو، اسپانیول و آلاوس تنها یک امتیاز کسب کرده است و به این ترتیب، با فرم خوبی پا به بازی با رئال مادرید نمی‌گذارد.
البته باید در نظر داشت که الچه در فصل گذشته توانست رئال مادرید را با تساوی یک بر یک متوقف کند و در برنابئو هم دیدار دو تیم با نتیجه نزدیک دو بر یک به سود رئال به پایان رسید.
رئال مادرید هم پس از پیروزی مقابل بارسلونا، نتوانست روند پیروزی خود را ادامه دهد و برابر اوساسونا امتیاز از دست داد. با این حال آنها برای یک روز به صدر جدول لالیگا رسیدند.
رئال در 10 بازی خود شش برد، سه تساوی و یک باخت داشته است و امیدوار است که در دیدارهای پیش رو برابر الچه، رایو وایکانو و گرانادا به نتایج خوبی برسد. آنها پس از این سه دیدار، حدود یک ماه دیگر کار سختی مقابل سویا، رئال سوسیه‌داد و اتلتیکو مادرید خواهند داشت.
البته رئال مادرید در چهار بازی اخیر خود در لیگ تنها یک برد کسب کرده است که آن هم در نوکمپ و در دیدار ال‌کلاسیکو بوده است. با این حال غول‌های مادریدی در این فصل در خانه حریفان خیلی خوب بوده‌اند و در تمامی رقابت‌ها، در هشت دیدار خارج از خانه، شش برد، یک تساوی و یک باخت داشته‌اند.
 
غایب‌ها
الچه در این بازی پابلو پیاتی را در اختیار ندارد اما آنها دغدغه دیگری در زمینه مصدومیت بازیکنانشان ندارند. اسکریبا، مربی تیم ممکن است از سه مدافع و دو بال تدافعی استفاده کند و آنتونیو باراگان را به ترکیب بیاورد. داریو بندتو هم امیدوار است که در ترکیب حضور داشته باشد.
بعید است که ترکیب تیم نسبت به بازی برابر آلاوس تغییرات زیادی داشته باشد. لوکاس بویه در خط حمله حاضر خواهد بود و عمر ماسکارل و رائول گوتی هم در خط میانی بازی خواهند کرد.
در رئال مادرید، گرت بیل، دنی سبایوس و فدریکو والورده به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود و ایسکو هم دچار مشکل کمر است و شاید به این بازی نرسد.
لوکا مودریچ به دلیل خستگی عضلانی، بازی با اوساسونا را از دست داد و شاید در این مسابقه هم غایب باشد. به این ترتیب شاید ادواردو کاماوینگا در ترکیب قرار بگیرد.
رودریگو امیدوار است که در کنار کریم بنزما و وینیسیوس جونیور در خط حمله قرار بگیرد. در این صورت ادن آزار باز هم نیمکت‌نشین خواهد شد. آنچلوتی اخیراً گفته که این ملی‌پوش بلژیکی جزو گزینه‌های اصلی‌اش برای حضور در ترکیب نیست و بازیکنان دیگر نسبت به او ترجیح داده می‌شوند و به این ترتیب، احتمال دارد او همین زمستان به تیم دیگری برود.
 
ترکیب احتمالی
الچه: کاسیا، بیگاس، وردو، باراگان، خوسان، گوتی، ماسکارل، فیدل، موخیکا، بندتو، بویه.
رئال مادرید: کورتوا، کارواخال، میلیتائو، آلابا، مندی، کروس، کاسمیرو، کاماوینگا، رودریگو، بنزما، وینیسیوس.
 

Page Generated in 0.0054 sec