printlogo


کد خبر: 236468تاریخ: 1400/8/3 00:00
نفت مسجدسلیمان صفر – سپاهان 3
45 دقیقه توفانی سپاهان برای صدرنشینی

پس از برد خوب هفته اول مقابل مس رفسنجان، سپاهان در هفته دوم هم به یک برد پرگل رسید و نفت مسجدسلیمان را با نتیجه سه بر صفر شکست داد. شاگردان نویدکیا در بازی دوم هم فوتبال هجومی و روانی به نمایش گذاشتند و با حفظ این روند می‌توانند مدعی اصلی قهرمانی لیگ بیست و یکم باشند.
تیم نفت به دلیل مشکل زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی، نتوانست در مسجدسلیمان میزبانی کند و با ورود مسئولان استانی، مجوز برگزاری این بازی در ورزشگاه فولاد را به دست آورد، با این حال آنها پیش از شروع بازی با مشکل جدیدی روبه‌رو شدند. مسئولان باشگاه فولاد برای صدور اجازه ورود اتوبوس دو تیم به ورزشگاه خواهان چک 150 میلیون تومانی بودند و به همین خاطر دو تیم خیلی دیر وارد ورزشگاه شدند و زمان زیادی برای گرم کردن قبل از بازی نداشتند.
سپاهان با این حال شروع خیلی خوبی داشت و در دقیقه هفتم به گل رسید. پس از اشتباه مدافعان مسجدسلیمان در دفع توپ، اسماعیلی‌فر سانتر کوتاهی به نزدیکی دروازه داشت تا شهباززاده توپ را زودتر از دیگران با ضربه سر قطع کند. این اولین گل این فصل آقای گل لیگ بیستم بود.
شهباززاده در دقیقه 25 موفق شد گل دوم سپاهان را بزند. این بار هم حمله تیم میهمان از سمت راست بود و سانتر حسینی را مغانلو با ضربه سر به سمت دروازه زد تا شهباززاده در ریباند کار را تمام کند.
گل سوم سپاهان روی یک ضربه ایستگاهی بود و گولسیانی در دقیقه 39 بدون اینکه مزاحمی داشته باشد کرنر ارسالی را با ضربه سر وارد دروازه کرد. این گل خیال سپاهان را بابت برد راحت کرد.
سپاهان در نیمه دوم اشتیاق نیمه اول را نداشت تا گلی زده نشود، با این حال برد سه بر صفر به این تیم کمک کرد که صدرنشین شود. جالب اینکه نویدکیا در پایان بازی بابت افت کیفیت تیمش در نیمه دوم ناراضی بود و گفت: «دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول فوق‌العاده خوب بودیم و تمام فضاها را در زمین خیلی خوب پوشش دادیم و در درگیری‌های یکطرفه خیلی عالی بودیم و توپ‌های خیلی خوبی را از نفت گرفتیم و توانستیم خیلی خوب نیز از کناره‌ها اضافه شویم. در نیمه دوم بازی مخصوصاً از سمت ما خیلی معمولی بود و بازیکنان فکر می‌کنم با این دید که نیمه اول سه بر صفر جلو بودیم و سه امتیاز را گرفته بودیم، بازی خیلی معمولی انجام دادند. این دیدگاه فوتبال جهان سومی است که ما در ایران داریم. از سال گذشته در حال تلاشم تا این دیدگاه را در بازیکنان تغییر دهم اما متأسفانه هنوز نتوانسته‌ام. متأسفانه نیمه دوم را از دست دادیم.»
سرمربی سپاهان اضافه کرد: «در نیمه دوم تیم‌مان دو تکه شده بود و وقتی توپ را لو می‌دادیم بازیکنان هجومی ما پشت تیم نمی‌آمدند و فاصله بین خط هجومی و دفاعی‌مان خیلی زیاد شده بود. این برای تیمی مثل ما اصلاً خوب نبود و باید در این مورد خیلی صحبت و کار کنیم.»
نفت مسجدسلیمان: مسعود پورمحمد، علی عبدالله‌زاده، محمد طیبی (دقیقه 46 مجید عیدی)، مجتبی لطفی، علیرضا دغاغله (دقیقه 46محمدمهدی احمدی)، سینا خادم‌پور (دقیقه 87 محمد دهقان‌نژاد)، میثم نقی‌زاده، سجاد آشوری، مهرداد هدایتیان (دقیقه 57 عماد میرجوان)، کرار جاسم (دقیقه 76 مسلم مجدمی)، امیر روستایی
سرمربی: فراز کمالوند
  سپاهان: کریستوفر کنت، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، مسعود ریگی (دقیقه 72 حسن شوشتری)، جلال علی محمدی، سروش رفیعی (دقیقه 64 فرشاد احمدزاده)، محمدرضا حسینی (دقیقه 72 محمد کریمی)، سجاد شهباززاده (دقیقه 84 آریا یوسفی)، شهریار مغانلو (دقیقه 84 محمدرضا خلعتبری)
سرمربی: محرم نویدکیا
 

Page Generated in 0.0054 sec