printlogo


کد خبر: 236464تاریخ: 1400/8/3 00:00
NBA

پیروزی میلواکی باکس مقابل اسپرز
توفان قهرمان
به لطف درخشش کریس میدلتون و جیانیس آنتتوکومپو تیم میلواکی باکس دومین پیروزی در سومین بازی‌اش در فصل جدید NBA را با اختلافی 10 امتیازی در سن‌آنتونیو مقابل اسپرز کسب کرد. میدلتون 28 امتیاز و آنتتوکومپو 21 امتیاز کسب کردند تا مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها روز گذشته میزبان خود را با نتیجه 121 به 111 شکست دهد و باختش در بازی قبلی را جبران کند. باکس روز پنجشنبه در میامی مقابل تیم هیت با نتیجه 137 به 95 شکست خورد که سنگین‌ترین باختش طی چند سال اخیر بود. میدلتون پس از این بازی گفت: «فقط باید راهی برای بازگشت به مسیر درست پیدا می‌کردیم. این همان کاری است که شما باید خودتان را با شرایط تطبیق دهید و باید به یک ناکامی واکنش نشان دهید. من فکر می‌کنم که در بخش زیادی از بازی امشب، تیم در زمان مناسب، کار درست را انجام داد.»
در سمت مقابل برای میزبان مغلوب، داگ مک‌درموت با ثبت بالاترین رکورد حرفه‌اش در پرتاب‌های موفق 3 امتیازی، ستاره اسپرز بود. او 7 پرتاب 3 امتیازی موفق داشت و در کل 25 امتیاز گرفت. دومین بازیکن امتیاز‌آور اسپرز هم کلدون جانسون بود که 20 امتیاز گرفت. این دومین باخت متوالی سن‌آنتونیویی‌ها بعد از باخت 102 - 96 مقابل دنور ناگتس در بازی جمعه بود. این دو باخت در حالی در کارنامه اسپرز به ثبت رسید که آنها فصل را با یک پیروزی خانگی امیدوار کننده مقابل اورلاندو مجیک آغاز کرده بودند. باکس برای قطعی کردن دومین پیروزی‌اش با اختلاف دو رقمی نسبت به حریف، چندین بار حملات اسپرز را خنثی کرد. این در حالی بود که هر یک از نفرات ترکیب اولیه میلواکی امتیازاتی دو رقمی داشتند و بهترین بازیکن نیمکت‌نشین این تیم هم جورج هیل بود که 15 امتیاز گرفت.
6 دقیقه از آغاز کوارتر چهارم گذشته بود که میدلتون، آنتتوکومپو و جرو هالیدی پشت  سر هم 20 امتیازی شدند تا میلواکی 107 به 98 امتیاز پیش بیفتد. حتی زمانی که آنتتوکومپو به خاطر ارتکاب خطا مجبور به ترک میدان می‌شد هم کاناتون به خوبی جای خالی او را پر می‌کرد و در آخر هم این بازیکن در 37 دقیقه حضورش در میدان 16 امتیاز گرفت. مایک بودنهولزر سرمربی تیم میلواکی باکس پس از بازی گفت: «کاناتون برای ما همه کار می‌کند. 37 دقیقه قرار دادن او در ترکیب در همین ابتدای فصل کار سختی است. او احتمالاً تا دو روز دیگر در وان یخ ریکاوری کند تا به بازی دوشنبه برسد.»
 
 
دومین باخت نایب قهرمان 
چانسی بیلاپس سرمربی تیم بسکتبال پرتلند تریل بلیزرز بعد از بازی شاگردانش مقابل فینیکس سانز مجبور شد تمام لباس‌هایش را عوض کند اما او خیلی از این زحمت اضافی ناراحت نبود چون این اتفاق حاصل جشنی بود که بازیکنانش برای مربی جدید‌شان پس از کسب اولین برد فصل‌شان راه انداختند.
سی‌جی مک‌کالوم 28 امتیاز گرفت و امتیاز‌آورترین بازیکن پرتلندی‌ها شد تا این تیم میهمانش را با نتیجه قاطع 134 به 105 شکست دهد. این دومین باخت ققنوس‌ها در این فصل بود.
بیلاپس پس از این بازی درباره بلایی که بازیکنانش بر سر او آوردند، گفت: «حرکت‌شان دیوانه‌کننده بود. وقتی که دیدم همه دوربین‌های‌شان را درآورده‌اند فهمیدم که قرار است به دردسر بیفتم. فقط می‌دانم سطل آبی که رویم ریختند خیلی یخ بود. حالا نمی‌شد از همین شیرهای سالن آب بیاورند؟!»
پرتاب‌های موفق بی‌پایان مک‌کالوم سهم زیادی در ثبت اولین پیروزی فصل بلیزرز داشت. بیلاپس درباره مک‌کالوم گفت: «یک بار با خودم گفتم که بهتر است او را از آنجا بیرون بکشم اما مدام با خودم می‌گفتم بازی بعدی چون او مدام داشت امتیاز می‌گرفت.»
دیمین لیلارد هم با 19 امتیاز و 8 پاس گل دومین بازیکن امتیاز‌آور بلیزرز بود و آنفرنی سیمونز هم که از روی نیمکت به میدان رفت و 18 امتیاز گرفت سومین بازیکن امتیاز‌آور میزبان شد. با این حال چیزی که بیش از همه به چشم سرمربی تیم آمده بود، عملکرد خوب مدافعان بود. بیلاپس گفت: «گاهی اوقات به نظر می‌رسید که ما 6 بازیکن در زمین بازی داریم. بازیکنان‌مان واقعاً زحمت کشیدند.» در سمت مقابل هم دوین بوکر با وجود کسب 21 امتیاز نتوانست مانع از شکست سانز، نایب قهرمان فصل قبل شود.

Page Generated in 0.0057 sec