printlogo


کد خبر: 236460تاریخ: 1400/8/3 00:00
مایک تایسون:
مسابقه بعدی‌ام خیلی جذاب است

مایک تایسون فاش کرد بازگشت بعدی‌اش در بهمن و برابر یک حریف واقعاً جذاب خواهد بود. اسطوره 55 ساله بوکس سال گذشته بازگشت خاطره‌انگیزی داشت و در یک مسابقه هشت راندی با روی جونز جونیور روبه‌رو شد. این بوکسور آمریکایی برابر هموطن 52 ساله‌اش مساوی شد اما تأکید کرد این آخرین بار نیست که هواداران بوکس او را وسط رینگ می‌بینند.
حالا مایک آهنین در مصاحبه‌ای اختصاصی با سان از مبارزه بعدی‌اش صحبت کرده که گفته می‌شود برابر لوگان یا جیک پل باشد.
تایسون گفت: «قرار است در فوریه یک بازگشت دیگر داشته باشم و ما خیلی درباره حریف وسواس به خرج می‌دهیم، اما مطمئنم رقیب بسیار جذابی خواهد بود.»
جوان‌ترین قهرمان سنگین وزن تاریخ بوکس با جیک 24 ساله که برادر کوچکتر لوگان است، دوست شده. او حتی به خاطر فعالیت جیک در یوتیوب یک مبارزه نمایشی راه انداخت که به ناک اوت شدن ستاره سابق NBA، نیت رابینسون 37 ساله منجر شد.
تایسون این اواخر گفته به راحتی می‌تواند جیک را 4 بر صفر ناک اوت کند اما هرگز این کار را نمی‌کند چون خانواده‌اش این اینفلوئنسر شبکه‌های اجتماعی را خیلی دوست دارند.
لوگان 26 ساله که خرداد ماه یک مبارزه نمایشی با فلوید می‌ودر داشت، از مبارزه با مایک آهنین استقبال کرده است.
تایسون در جریان رونمایی از مجسمه خودش در بیرون رستوران مالبری پیتزریا در لاس وگاس از برنامه‌هایش برای آینده صحبت کرد. این مجسمه به وسیله ریچی پالمر، رستوران‌دار به خاطر ادای احترام به دوست قدیمی و نزدیکش تهیه شده است. مالک و بنیانگذار مالبری پیتزریا گفت: «خیلی مهم است چون ما 35 سال است با هم دوست هستیم. این سبک من برای تشکر از او بود چون مردم نمی‌دانند او چه انسان بزرگی است. او بسیار سخاوتمند و مهربان است و هرگز برای یک عکس به کسی نه نمی‌گوید. مردم این را نمی‌دانند چون رسانه‌ها دائماً از عصبانیت، دیوانگی و لحظات بد می‌گویند. مردم جنبه‌های دیگر او را نمی‌بینند.»
تایسون هم گفت این مجسمه واقعاً سورپرایزش کرده: «نظری ندارم، واقعاً زبانم بند آمده، نمی‌توانم حرف بزنم، خیلی ممنونم.»
تایسون همچنین گفت نمی‌دانسته امسال سی و پنجمین سالگرد تبدیل شدن او به جوان‌ترین قهرمان سنگین وزن تاریخ بوکس در 20 سالگی بوده: «راستش آن شب و خیلی از اتفاقات مهم دوران حرفه‌ای خودم را به خاطر نمی‌آورم. بیشتر به حال فکر می‌کنم.»
 

Page Generated in 0.0047 sec