printlogo


کد خبر: 236432تاریخ: 1400/8/3 00:00
صادق درودگر ادعای استقلال را تکذیب کرد
تبلیغات محیطی به استقلال رسید یا نرسید؟‌!

باشگاه استقلال مدعی شده که تبلیغات محیطی سازمان لیگ را مال خود کرده است. در همین راستا بیانیه‌ای هم صادر شده و حتی معاون حقوقی این باشگاه نطقی هم انجام داده است. فرشید سمیعی دراین باره می‌گوید: «با حمایت وزیر محترم ورزش و جوانان جناب آقاى دکتر سجادى و به پیشنهاد ایشان نشستى با حضور آقاى دکتر علی‌نژاد معاون محترم وزارت، دکتر آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، جناب آقاى بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ و حجت‌الاسلام علیپور به میزبانى آقاى مددى در مجموعه ورزشى آزادى برگزار شد که نتایج بسیار خوبى داشت.» معاون حقوقی استقلال در ادامه گفت: «سجادى؛ معاون محترم وزارت را براى بررسى و حل و فصل موضوع معرفى کردند و با ورود علی‌نژاد مقرر شد پس از تصویب هیأت رئیسه محترم سازمان لیگ برتر مبناى خواسته باشگاه استقلال و صدور مصوبه، باشگاه بتواند طی روزهای آینده از امتیاز تبلیغات محیطى در بازى‌هاى خانگى با همکارى کارگزار استفاده کند.»
سمیعی درباره جزییات جلسه نیز توضیحاتی ارائه کرد: «پس از طرح دلایل و دیدگاه‌های حاضرین، طرفین پذیرفتند که اجرای کامل قرارداد منعقده استقلال، می‌تواند برای سازمان لیگ و استقلال از منظر درآمدی در حالت برد- برد باشد. به پیشنهاد معاون محترم وزارت ورزش مقرر گردید پس از صدور و اخذ مصوبه هیأت رئیسه توسط بهاروند و با اعتمادسازی در خصوص پرداخت حقوق سازمان لیگ، مجوز تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ برای باشگاه استقلال صادر شود. جا دارد هم از رویکرد سازنده علی‌نژاد و هم از نگاه مثبت و حمایت بهاروند ریاست سازمان لیگ که در این نشست به دنبال حل موضوع و رسیدن به نتیجه مطلوب بودند، قدردانى کنیم.»
سمیعى در پایان گفت: «تحقق اهداف مورد نظر باشگاه استقلال و گام برداشتن در مسیر ایجاد ساختار حرفه‌اى براى این باشگاه بدون حمایت هواداران عزیز و همیشه همراه این باشگاه محقق نمى‌شود و شایسته است از اعضاى خانواده میلیونى استقلال و همچنین رسانه‌هاى گروهى، باشگاه‌ها و کارشناسانى که در این مسیر از این خواسته حمایت کردند، قدردانى کنیم.»
 
درودگر تکذیب کرد
اما درعین حال نیز صادق درودگر که مسئول بازاریابی فدراسیون فوتبال است، موضوع را به کلی تکذب کرده است. درودگر می‌گوید: «این خبر تولید یک شخص نا‌آشنا از باشگاه استقلال است و صحت ندارد. تصمیمات به شکل دیگری است که خود سازمان رسماً اعلام می‌کند. سازمان لیگ با درخواست دکتر سجادی جلسه‌ای را با باشگاه استقلال برگزار کرد تا تکلیف تبلیغات محیطی مشخص شود. در این جلسه مقرر شد کارگزار استقلال با تعیین سهم سازمان لیگ و ارائه تضمین‌های قانونی، درخواست خود را به سازمان لیگ ارائه دهد. این درخواست در هیأت رئیسه سازمان لیگ مطرح خواهد شد تا نسبت به آن رأی‌گیری شود.»
 

Page Generated in 0.0048 sec