printlogo


کد خبر: 236430تاریخ: 1400/8/3 00:00
خیز آبی‌ها برای دومین برد
استقلال با تمرینات ویژه به اصفهان رفت

 استقلال نخستین گام خود را در شروع لیگ بیست و یکم محکم برداشت و تیمی را شکست داد که اتفاقاً از جنس استقلال بود. 
مجیدی به طور حتم در فصل جدید کار سختی دارد، سرمربی استقلال چون خودش تیم را برای فصل بیست و یکم بسته است، نمی‌تواند در ادامه بهانه‌ای داشته باشد و بدون بهانه‌جویی باید به فکر قهرمانی باشد. 
البته در فصل جاری تیم‌هایی مثل سپاهان خیلی خوب بسته شده‌اند و با چنین تیم‌هایی باید در کورس قهرمانی قرار بگیرد و این نکته کار را مشکل می‌کند.
 استقلال اما برای هفته دوم باید به مصاف تیم ذوب در اصفهان برود و این بازی بیشتر از بازی ابتدایی می‌تواند عیار تیم استقلال را مشخص کند. 
در همین راستا استقلال روز گذشته خودش را برای بازی با ذوب آماده کرد. روز گذشته آخرین تمرین تیم استقلال پیش از سفر به اصفهان جهت مصاف با ذوب‌آهن از ساعت ۱۳:۳۰ در مجموعه ورزشی آرارات برگزار شد. 
پیش از این تمرین، بازیکنان در جلسه فنی حضور پیدا کردند و آنالیزی از تیم ذوب‌آهن برای آنها شرح داده شد. بازیکنان استقلال بعد از گرم کردن و کارهای سرعتی که در قالب یک مسابقه در سه گروه انجام ‌شد، به فوتبال با محوریت مرور تاکتیک‌های مدنظر کادرفنی مشغول شدند. بخش پایانی این تمرین را مرور ضربات ایستگاهی تشکیل داد. 
این آخرین تمرین استقلالی‌ها قبل از بازی با ذوب بود. در فصول گذشته ذوب همیشه گربه سیاه استقلال بوده است.
 استقلال در اصفهان مقابل ذوب مشکل داشته است و مجیدی باید بازیکنانش را برای جدال سخت آماده کند.
 اکثر کارشناسان معتقدند که تیمی می‌تواند خودش را برای قهرمانی مهیا کند که در نیم‌فصل اول اکثر امتیازات را جمع‌آوری کند چون در نیم‌فصل دوم رقابت سخت‌تر و فشرده‌تر می‌شود. 
استقلال برای فصل جدید شاکله‌اش را از دست داده و این نکته مهم می‌تواند برای این تیم مشکل‌ساز باشد.

Page Generated in 0.0055 sec