printlogo


کد خبر: 236420تاریخ: 1400/8/3 00:00
گزارش

حضور مربی تیم ملی کشتی آزاد در لیگ برتر
یک بام و چند هوا
رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی از چند روز دیگر رسماً استارت می‌خورد اما ظاهراً این دوره هم مثل سال‌های گذشته کارش را پیش می‌برد و نمی‌توان امیدی زیادی به بهبود شرایط لیگ برتر داشت. حواشی که سال گذشته بین تیم استقلال و نماینده قائمشهر در لیگ برتر کشتی آزاد رخ داد هنوز هم دامن برخی از کشتی‌گیران و مربیان را رها نکرده. حواشی که سرمنشأ آن عدم توجه سازمان لیگ به رعایت قانون بود. کاری که امسال هم به نوعی دیگر در حال رخ دادن است و سازمان لیگ همانند سال گذشته باز هم نسبت به بی‌قانونی‌ها سکوت کرده است.
سال گذشته بعد از مطرح شدن شایعاتی مبنی بر فعالیت مربیان وقت تیم ملی کشتی آزاد (ابراهیم مهربان و عباس حاج‌کناری) در لیگ برتر و شایعه قرار داد امضا کردن این دو مربی با تیم گل‌گهر، علیرضا دبیر نامه‌ای را به سازمان لیگ ارسال کرد و فعالیت مربیان تیم ملی در لیگ برتر ممنوع اعلام شد. اصلاً تیمی هم با این عنوان وارد لیگ برتر نشد و اصلاً مشخص نشد که مهربان و حاج کناری با کدام تیم مذاکره کرده بودند اما کلی حاشیه به راه افتاد که این دو مربی در حال کار کردن با یک تیم هستند و سرمربی وقت تیم ملی هم در پشت پرده در حال کمک کردن به یارگیری تیم هست!
اگر چه در آن نامه اشاره شد که به درخواست سرمربی وقت تیم ملی کشتی آزاد، علیرضا دبیر چنین نامه‌ای را ارسال کرده اما به هر شکلی بود فعالیت مربیان تیم ملی به دلیل ارتباطی که با کشتی‌گیران ملی‌پوش دارند و شائبه دخالت و سوءاستفاده از جایگاه مربی تیم ملی وجود دارد، این تصمیم به درستی اتخاذ شد اما حالا مشخص نیست که امسال چه اتفاقی رخ داده که این قانون تغییر کرده؟ با شروع رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد بدون این‌که قانون تغییر کرده باشد، مصطفی میرعمادیان به عنوان سرمربی در لیگ برتر حضور دارد! میرعمادیان هم مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان بوده و هم مربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در رقابت‌های قهرمانی جهان اما حالا به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد فولادین ذوب آمل فعالیت می‌کند و حتی وعده داده که در روزهای آینده با حسن یزدانی و امیرحسین زارع هم برای حضور در این تیم قرارداد امضا می‌کند.
قانونی که سال گذشته وضع شده بود هنوز تغییر نکرده ضمن این‌که همین وعده جذب حسن یزدانی و امیرحسین زارع خودش نشان می‌دهد که حضور مربیان ملی در لیگ برتر اشتباه است. الان اگر حسن یزدانی و امیرحسین زارع بخواهند هم نمی‌توانند به تیم دیگری بروند. چطور حسن یزدانی و امیرحسین زارع که در تیم ملی با میرعمادیان کار می‌کنند به درخواست او برای حضور در تیم باشگاهی فولادین ذوب آمل جواب منفی بدهند؟
 
 
آغاز ثبت‌نام کاندیداهای کمیسیون ورزشکاران
نام‌نویسی از متقاضیان عضویت در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک از دوشنبه آغاز شده و به مدت ۶ روز ادامه دارد.
با توجه به برگزاری دومین دوره انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک، ثبت نام از داوطلبان عضویت در کمیسیون ورزشکاران از سوم تا هشتم آبان ماه جاری هر روز از ساعات ۹ صبح تا ۱۵ بعد از ظهر در محل کمیته ملی المپیک انجام می‌شود.
طبق اعلام کمیته ملی المپیک ۳۶۳ ورزشکار برای عضویت در این کمیسیون حائز شرایط لازم هستند. این ورزشکاران می‌توانند با همراه داشتن مدارک لازم و تعیین شده در مدت زمان مقرر با حضور در کمیته ملی المپیک اقدام به ثبت نام برای کاندیداتوری عضویت در کمیسیون ورزشکاران نمایند. براساس دستورالعمل اجرایی انتخابات کمیسیون، مدت زمان ثبت نام تعیین شده قابل تمدید نیست.

 


Page Generated in 0.0048 sec