printlogo


کد خبر: 236408تاریخ: 1400/8/3 00:00
زنده‌روح: با این زمین چگونه مجوز بازی دادند؟
مقابل گل‌گهر اشتباه کنیم تنبــــــیه می‌شویم
خیلی خوب می‌دانیم که بازی‌مان مقابل گل‌گهر دیدار خیلی سختی است و اگر اشتباهی را مرتکب شویم شاید خیلی بد تنبیه شویم و تاوان پس بدهیم. با این وجود با تمرکز بالا سعی خواهیم کرد یکی از بهترین بازی‌های خودمان را انجام بدهیم

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
 احمد زنده‌روح، هافبک فصل قبل گل‌گهر که به دلیل سپری ساختن دوران خدمت مقدس سربازی به تیم فجر سپاسی پیوسته و اتفاقاً نخستین بازیش را هم مقابل نساجی با پیراهن فجر تجربه کرد، از شرایطش در تیم جدید و اوضاع تنها نماینده شیراز در لیگ برتر صحبت می‌کند.
 
سرمربی نساجی گفته که تا آخرین لحظه خبر نداشتند که تو در ترکیب فجر قرار می‌گیری، واقعاً برای بازی مقابل نساجی مشکلی داشتی؟
حدود سه هفته‌ای می‌شود که با فجر تمرین می‌کنم. برای بازی هم مشکلی نداشتم و کارت بازیم هم کاملاً قانونی صادر شد. به همین دلیل سرمربی تیم‌مان از من در مقابل نساجی در ترکیب ثابت تیم استفاده کرد.
چرا باختید؟
بازی اول در شروع لیگ همیشه شرایط خاص خودش را دارد. با این وجود ما بازی خوبی را ارائه دادیم و تنها شاید روی کم‌تجربگی و کمی غفلت بازی را با نتیجه یک بر صفر به نساجی واگذار کردیم. بازی بیشتر درگیرانه بود. در مجموع هم هر تیم یکی دو موقعیت گل بیشتر نداشت. بر همین اساس اگر با هوش‌تر عمل می‌کردیم شاید ما برنده می‌شدیم اما به هر حال میزبان از معدود موقعیت و فرصتش به بهترین شکل بهره برد و به برد رسید.
فجر سپاسی که بعد از هشت سال دوباره به لیگ برتر بازگشته، چهره و شخصیت لیگ برتری را دارد؟  
از تیمی که بعد از هشت سال دوری از لیگ برتر دوباره به لیگ برتر بازگشته و اکثر بازیکنانش هم جوان هستند نباید برای بازی اول خیلی انتظار داشت اما قطعاً تیم خوبی داریم و رفته رفته بهتر خواهیم شد. بازیکنان و کادر فنی شایسته‌ای داریم و تلاش می‌کنیم رتبه‌ای در خور تیم فجر و مردم فوتبالدوست شهر شیراز کسب کنیم و نهایت تلاشمان را هم خواهیم کرد.
پس به آینده فجر امیدواری.
تلاش همه کادر و بازیکنانمان رقم زدن بهترین نتایج و نمایش‌هاست اما ما باید به این نکته مهم توجه خاصی داشته باشیم که ما تیم جوانی داریم و این موضوع کمی زمان می‌برد که ارزش‌هایش جلوه‌گر شود. تیم آقای پیروانی و تیم‌های گذشته فجر هم واقعاً نسل خوبی در فوتبال ما بودند که بازی‌ها و نتایج خوب و گاهاً بزرگی را رقم زدند. ما هم سعی‌مان این است که از شخصیت فجر در فوتبال ایران دفاع کنیم. به هر حال هر تیمی که سال اول حضورش در لیگ برتر را سپری می‌کند اول به دنبال ثبات است اما با صرفنظر از این موضوع، نمی‌توان رده خاصی را برای فجر در نظر گرفت و صحبت از رتبه‌ای خاص را به میان آورد و مطرح کرد.
شنیده شده که بازیکنان و کادر فنی نساجی از وضعیت چمن ورزشگاه ساری ناراضی بودند.
به هیچ وجه زمین چمن ورزشگاه کیفیت خوبی نداشت و من نمی‌دانم بر چه اساسی مسئولان برگزارکننده بازی اجازه بازی در چمن ورزشگاه ساری را دادند.
در تیم فجر به خوبی جا افتاده‌ای و به قولی با بقیه بازیکنان هماهنگ شده‌ای؟
شرایطم بد نیست اما برای هماهنگی کامل با سایر اعضای تیم به زمان بیشتری نیاز دارم اما در مجموع شرایطم قابل قبول است.
بازی بعدی‌تان مقابل تیم سابق‌ات است.
گل‌گهر تیم شهر خودم بود و یک سال‌ونیم در آنجا حضور داشتم و از همه لحاظ به من کمک کرده بودند. گل‌گهر فصل قبل با بازی‌های خوبش و همین بازی هفته اولش مقابل تراکتور نشان داد که چه تیم خوب و با کیفیت و قدرتمندی است. با این وجود ما هم برای این دیدار انگیزه‌های بالایی داریم. خیلی خوب می‌دانیم که بازی‌مان مقابل گل‌گهر دیدار خیلی سختی است و اگر اشتباهی را مرتکب شویم شاید خیلی بد تنبیه شویم و تاوان پس بدهیم با این وجود با تمرکز بالا سعی خواهیم کرد یکی از بهترین بازی‌های خودمان را انجام
 بدهیم.
 

Page Generated in 0.0065 sec