printlogo


کد خبر: 236406تاریخ: 1400/8/3 00:00
هفته دوم لیگ یک
هت‌تریک مهاجم خیبر و سکته ناظر بازی

سمیه مهدی پور 
 
هفته دوم لیگ یک در حالی برگزار شد که فقط سه بازی برنده نداشت. خیبر خرم آباد که در نخستین بازی شهرداری آستارا را با یک گل شکست داده بود؛ در دومین بازی به لطف درخشش بهمن سالاری، مهاجم گلزنش و هت تریک پنج دقیقه‌ای‌اش موفق به شکست پارس جم با نتیجه 4بر1 شد. آنها با این پیروزی به خاطر تفاضل گل بهتر در صدر قرار گرفتند اما قشقایی شیراز که در هفته اول شاهین بوشهر را در خانه‌اش شکست داده بود، این هفته هم با تک گل افشین امیری در دقیقه 74 سه امتیاز با ارزش را در خانه حفظ کرد تا دومین تیم شش امتیازی جدول باشد. هدایت تیم شیرازی بر عهده مهدی رجب زاده بود.
یکی از بازی‌های حساس این هفته را در کرمان شاهد بودیم، جایی که دو تیم هم‌استانی کرمان به نوعی برگزارکننده دربی بودند. مس کرمان که بازی هفته اولش مقابل بادران به دلیل حاضر نشدن تیم تهرانی لغو شد در این هفته با تک گل میلاد صارمی در نخستین دقیقه بازی به پیروزی رسید.
بازی حساس شهرداری همدان و ملوان انزلی هم برنده نداشت. این دو تیم که بازی قبلی‌شان را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند در این بازی زورشان به هم نرسید. با اخراج سعید کریمی، هافبک ملوان در دقیقه 48، این تیم 10 نفره به بازی ادامه داد.
استقلال خوزستان برای دومین هفته متوالی به نتیجه تساوی دست پیدا کرد. در این مسابقه ابتدا علی کیانی برای استقلال خوزستان در دقیقه 25 گلزنی کرد ولی در ادامه شمس آذر قزوین توانست حساب کار را به تساوی بکشد.
پیروز قربانی، سرمربی رایکا بابل همانطور که قول داده بود بازی خوبی را از شاگردانش نظاره‌گر بودیم. آنها با دو گل میلاد قربان‌زاده و محمد رضی‌پور، ماشین‌سازی تبریز را شکست دادند تا این تیم دومین باخت متوالی‌اش را تجربه کند.
بازی شهرداری آستارا و خوشه طلایی هم اهمیت بسیاری برای دو تیم داشت. میزبان شمالی برای جبران شکست هفته اول به زمین آمده بود اما خوشه طلایی که اندوخته سه امتیازی داشت در این بازی با یک گل شکست خورد. شاگردان فرشاد پیوس برای حفظ روحیه تیمی‌شان نیاز به سه امتیاز بازی داشتند که فرشید پاداش در دقیقه 12 تک گل بازی را زد.
ویستاتوربین تهران پس از شکست هفته اول مقابل خوشه طلایی ساوه به دنبال آن بود تا نخستین پیروزی تاریخ خود را در لیگ یک در نخستین بازی خانگی فصل مقابل استقلال ملاثانی در ورزشگاه کارگران تهران به دست آورد؛ اما تلاش دو تیم در پایان 90 دقیقه گلی به همراه نداشت.
آرمان‌گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر که در هفته اول لیگ یک ناکام مانده و به ترتیب مقابل ملوان بندر انزلی و قشقایی شیراز شکست خورده بودند، در دیدار امروز برای رسیدن به امتیاز و برد تلاش می‌کردند که در نهایت این بازی با برتری میزبان به پایان رسید. علی قربان‌خانی، بازیکن فصل گذشته پیکان که اکنون در آرمان‌گهر سیرجان حضور دارد، موفق شد در دقیقه ۹ دروازه شاهین بوشهر را باز کند تا تیمش بعد از برتری یک نیمه‌ای، با حفظ نتیجه برنده بازی شود.
 اما اتفاق ناگوار این هفته سکته ناظر بازی استقلال خوزستان و آذر شمس قزوین بود. در دقیقه 30 فراهانی ناظر مسابقه دچار تشنج و عارضه سکته قلبی شد. پس از وقوع این اتفاق برای ناظر مسابقه که به نظر می‌رسید به دلیل بالا رفتن فشار خونش بوده، وی با آمبولانس حاضر در ورزشگاه به بیمارستان منتقل شد.
 

Page Generated in 0.0052 sec