printlogo


کد خبر: 236043تاریخ: 1400/7/21 00:00
خرده گزارش

دوسری و بریک هم برگشتند
الهلال با تمام قوا مقابل پرسپولیس
نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد کادر پزشکی باشگاه الهلال گزارشی را به کادرفنی تیم ارسال کرد و در این گزارش از آمادگی سالم الدوسری ستاره این تیم برای بازی با پرسپولیس خبر داد. الدوسری در ۲ هفته گذشته به دلیل مصدومیت از میادین دور بود و حتی از لیست تیم ملی عربستان برای دیدارهای انتخابی جام جهانی خط خورد.
همچنین با اعلام رسانه‌های عربستانی، محمد البریک مدافع راست ملی‌پوش مصدوم الهلال از بند آسیب‌دیدگی رهایی یافت. این بازیکن روز دوشنبه در تمرینات گروهی تیم عربستانی حاضر شد و برای دیدار مقابل پرسپولیس آماده است و مشکلی ندارد.
بعد از بازگشت آندره کاریو، سلمان الفرج، محمد البریک، ناصر الدوسری و ماتئوس پریرا به تمرینات اکنون الهلال در بین بازیکنان مهمش فقط عبدالله عطیف را در اختیار ندارد که از ابتدا هم مشخص بود او به این بازی نمی‌رسد چرا که در بازی ملی عربستان و عمان مصدوم شد و شش ماه دور از میدان خواهد بود.
 
 
فقط مهدی‌خانی نمی‌رود
تیم پرسپولیس صبح امروز برای برگزاری دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با پرواز اختصاصی عازم عربستان می‌شود. پرسپولیس باید بلافاصله پس از بازگشت از عربستان در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کند و به همین دلیل با نظر کادرفنی برای حفظ هماهنگی این تیم اگر در فاصله یک روز تا این سفر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، تمام بازیکنان به جز مهدی مهدی‌خانی که پس از جراحی دست خود از روز گذشته نرم‌دوی را آغاز کرده است، راهی ریاض خواهند شد.
حتی علی شجاعی هم که پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت ناشی از مصدومیت کتف خود به تازگی در برخی تمرینات گروهی شرکت می‌کند و شانسی برای حضور در دیدار با شاگردان لئوناردو ژاردیم ندارد هم با کاروان پرسپولیس عازم عربستان خواهد شد.
دیدار پرسپولیس و الهلال از ساعت 21:30 شنبه 24 مهر در ورزشگاه فیصل بن فهد برگزار می‌شود.

Page Generated in 0.0037 sec