printlogo


کد خبر: 236042تاریخ: 1400/7/21 00:00
خبر

پرسپولیس امروز به ریاض می‌رود
سفر صعود با رویای فینال دوباره
ایران ورزشی -  امروز پرسپولیس به ریاض خواهد رفت تا برای بازی شنبه شب مقابل الهلال در عربستان آماده شود. سرخ‌ها سال گذشته در همین مهرماه در قطر کولاک کردند و بعد از صعود از مرحله مقدماتی از مراحل حذفی هم عبور کردند تا به فینال برسند. هر چند فصل قبل روایی رسیدن به قهرمانی آسیا دوباره در گام آخر از بین رفت اما حال بار دیگر یحیی و تیمش این رویا را دنبال خواهند کرد و همه امیدوارند ریاض هم مثل دوحه برای آنها خوش‌یمن باشد.پرسپولیس با هدف شکست الهلال در خانه و صعود به نیمه‌نهایی  به ریاض پرواز خواهد کرد و از آنجا که  بازی نیمه‌نهایی نیز با فاصله‌ای کوتاه در  همین شهر برگزار خواهد شد سرخ‌ها با رویای رسیدن دوباره به فینال آسیا می‌جنگند تا زمان حضورشان در ریاض ادامه داشته باشد.شرایط پرسپولیس برای سفر به ریاض البته چندان هموار نبود و تا دیروز خبری از ویزاها نشده بود.
پرسپولیس در روزهای 22 و 23 مهرماه دو جلسه تمرین در ورزشگاه با در اختیار بودن امکانات کامل را خواستار شده است. زمان تمرین، ساعت 20 به وقت ریاض برابر با 19 و 30 دقیقه به وقت تهران اعلام شده است.در شرایطی که پیش‌بینی‌های هواشناسی برای روز 24 مهرماه، خبر از دمای هوا بین 15 تا 26 درجه سانتیگراد در تهران می‌دهد، دمای هوا در ریاض برای همین زمان 22 تا 38 درجه خواهد بود.همچنین پیش‌بینی می‌شود؛ دمای هوای ریاض از ساعت 20 تا 22 که زمان برگزاری مسابقه است، بین 30 تا 33 درجه در نوسان باشد. ارتفاع شهر ریاض از سطح دریا نیز 600 متر است.
 
صدری در تمرین
سید مجید صدری دیروز پیش از آخرین تمرین تیم در تهران به ورزشگاه شهید کاظمی رفت. وی در جریان این حضور، جلسه‌ای را با افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی برگزار کرد که در جریان آن، درباره آخرین شرایط تیم و بازیکنان و همچنین سفر پیش رو به عربستان و اقدام‌های صورت گرفته و دیگر ملاحظات گفت و گو و هماهنگی شد.

Page Generated in 0.0056 sec