printlogo


کد خبر: 236029تاریخ: 1400/7/21 00:00
دعوت تیراندازان به اردو
باقری به جای هاشمی مربی تفنگ شد

اردوی تیم ملی تفنگ و تپانچه در حالی بعد از مدتی به زودی از سر گرفته می‌شود که حسین باقری به جای الهام هاشمی هدایت تیم ملی تفنگ را بر عهده گرفته است.
اردوهای تیم ملی تفنگ و تپانچه بعد از المپیک تعطیل شد و اکنون این اردوها با تغییراتی در کادر فنی از سر گرفته می‌شود. قرار است تیراندازان در رشته تپانچه زیر نظر احمد نجفی به عنوان سرمربی، نصراصفهانی مربی و خانم خدابنده‌لو و در رشته تفنگ زیر نظر حسین باقری اردوها را آغاز کنند. خبر جدایی الهام هاشمی از تیم ملی تفنگ در حالی اعلام شده که پیش از المپیک هم این موضوع قابل پیش بینی بود؛ چرا که رابطه خوبی بین او و بدنه مدیریتی فدراسیون وجود نداشت.
فدراسیون تیراندازی در شرایطی ترکیب تیم ملی را اعلام کرده که قرار است تیراندازها خود را برای بازی‌های آسیایی آماده کنند؛ ضمن اینکه جواد فروغی، دارنده طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز قرار است در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی که از تاریخ ۱۲ الی ۱۹ آبان در کشور لهستان برگزار می‌شود، حاضر شود. البته تمرینات او از شهریور زیر نظر احمد نجفی آغاز شده است.
الهه احمدی، مهیار صداقت، امیرمحمد نکونام، علیرضا داودآبادی، حسنا توتونچی، پوریا نوروزیان، محمدحسین کریمی، آرمینا صادقیان، پارسا امیدیان، مهلقا جام بزرگ، امیر سیاوش ذوالفقاریان، علیرضا دانشور، نجمه خدمتی، فاطمه کرم‌زاده، صفیه صحراگرد، سیده رویا صبح‌خیز، هادی غره‌باقی، نساء پاریاب، ساینا تیموری، فاطمه عبداللهی، مهدی جعفری پویا و امیرحسین گل‌پسند، تیراندازانی هستند که به اردوی تفنگ دعوت شده‌اند. همچنین جواد فروغی، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌اللهی، مهسا نیک‌نفس، شیدا انتشاری، شایان تمدن، امیر جوهری‌خو، کسری عقیلی، سیده فاطمه احمدی، سارا میرابی، آمیتیس جعفری، سجاد پورحسینی، محمدرسول عفتی، رضا قره‌گوزلو، مصطفی نصیری حامد، وحید گل‌خندان، حمیدرضا مصطفوی‌نسب، نوشین پی‌خسته، الهام هریجانی، محدثه بمانیان و زهرا صفری دعوت شدگان به اردوی تپانچه هستند.
فدراسیون تیراندازی از برترین‌های رنکینگ تفنگ و تپانچه برای حضور در اردوهای تیم ملی دعوت کرده است و قرار است این اردوها از روز ۲۴ مهرماه در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی آغاز شود.

Page Generated in 0.0047 sec