printlogo


کد خبر: 236025تاریخ: 1400/7/21 00:00
مصاحبه و خبر

ایلیاوی: فدراسیون در دوران مشحون مثل پدر بود! 
امیر ایلیاوی که سال‌ها در بسکتبال بوده و از زمین بازی تا مدیریت را در این رشته تجربه کرده، یک بار دیگر هنگام انتخابات پایش به رسانه‌ها باز شده. او که در سال‌های دور با مشحون همکاری کرده و بعدها به منتقد اصلی و نقطه مقابلش تبدیل شد، حالا پس از دیدن دوران چهار ساله مدیریت طباطبایی، مشغول برشمردن نکات مثبت دوران محمود مشحون است و به سیستم فعلی ایراد می‌گیرد.
ایلیاوی با مقایسه دوران گذشته و اخیر، به تغییرات زیاد و سوءمدیریت در این فدراسیون ایرادهای زیادی وارد می‌داند: «در سال‌های گذشته فدراسیون ما به معنای واقعی پدر بود اما الان مسائلی در فدراسیون هست که این اتفاقات در جایگاه بسکتبال نیست. اگر بسکتبال به المپیک و جام جهانی رفت اثرات رؤسای سابق فدراسیون بود. ما در این چهار سال تنها افراد را جابجا کردیم. منطق و اصول این را می‌گوید که فدراسیون یک کار جمعی، متشکل از افراد مختلف در جایگاه‌های مختلف است. در این فدراسیون چنین اتفاقی رخ نداد و فدراسیون مرتب حرکت دورانی داشت و آدم‌ها را جابجا کرد. بنده یک بار نشنیدم جلسه هیأت مدیره، مربیان و داوران باشد، در شهرهای مختلف کلاس باشد، کمیته مربیان فعال نداشتیم، کمیته داوران به آن صورت نداشتیم و فقط افراد جابجا می‌شدند. فدراسیون قائم به شخص بود و دو سه نفر اداره‌اش می‌کردند.»
پیشکسوت بسکتبال ایران ادامه داد: «وقتی در دو سال چندین دبیر عوض شود همگی نشان از مشکلات فدراسیون است. این فدراسیون یک فدراسیون سردرگم و نا آشنا به بسکتبال بود. ممکن است من قهرمان بسکتبال باشم اما مدیر خوبی نباشم. در تمام دنیا اکثر فدراسیون‌های بسکتبال، رؤسای آنها تمکن مالی دارند و دنیادیده هستند. در فدراسیون فعلی چیزی که بیشتر جلب توجه می‌کرد، مسافرت‌های این بزرگواران بود.»
 
 
اعزام ۸ جودوکای ناشنوا به فرانسه
۸ جودوکای ناشنوا برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان، آبان ماه عازم فرانسه می‌شوند.
آخرین اردوی آمادگی تیم ملی جودوی ناشنوایان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان با حضور ۸ ورزشکار در آکادمی ملی المپیک از دیروز (سه‌شنبه ۲۰ مهر) آغاز شد و تا چهارم آبان ادامه دارد.
امیرمحمد دفتری، علیرضا ساعتیان محمد آسیابی شفیعی، علی سلحشورگلخانی، مصطفی سفیدی، مهرداد بداغی، علی قنبری و مسعود رستگار جودوکاهای دعوت شده به اردوی آمادگی هستند.
هدایت این تیم را محمدرضا لوئی مقدم (سرمربی) و محمدحسن مجلسی، مصطفی نمکیان و شهرام نوش آبادی (مربیان) و محمدحسین جعفری مربی بدنساز تیم برعهده دارند.
مسابقات قهرمانی جهان جودوی ناشنوایان از ۵ تا ۸ آبان در فرانسه برگزار می‌شود.
 

Page Generated in 0.0056 sec