printlogo


کد خبر: 236014تاریخ: 1400/7/21 00:00
نگاهی به خریدهای تیم پدیده مشهد
مهاجـــری و شاگــــردان سابقش

گزارش
جعفر برزگر 
 
پس از قطع همکاری با مهدی رحمتی، مالک باشگاه پدیده مشهد در بازگشت مجددش سراغ رضا مهاجری سرمربی فصل گذشته مس کرمان رفت و خیلی زود با او به توافق رسید. مهاجری هم برای اینکه زمان را از دست ندهد لیست خریدش را در اختیار باشگاه قرارداد. شش بازیکن لیگ برتری و چند بازیکن لیگ یکی سبد خرید مشهدی‌ها را پر کردند.
سعید جلالی‌راد دروازه‌بان ۲۷ ساله که بازیکن آکادمی باشگاه پدیده محسوب می‌شود و در فصول گذشته دو نوبت از این تیم جدا شده، بار دیگر به تیم مشهدی بازگشت.
جلالی‌راد که فصل گذشته و پس از اتمام خدمت سربازی در فجرسپاسی به پدیده بازگشت، نتوانست به گلر شماره یک این تیم تبدیل شود و نیمکت‌نشین میلاد فراهانی شد. بر همین اساس و با توجه به پیشنهادی که از باشگاه نساجی داشت، جلالی‌راد تصمیم به جدایی گرفت و راهی باشگاه قائمشهری شد اما حالا پس از گذراندن یک نیم‌فصل در نساجی دوباره برگشته تا با مربی سابقش کار کند.
در فاز هجومی، آنها مهدی شریفی بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و سومقاییت آذربایجان را به خدمت گرفتند. اگر او آمادگی روزهایی که برای سپاهان فوق‌العاده بازی می‌کرد را داشته باشد خیال هواداران پدیده را در نوک حمله راحت می‌کند.
منصور باقری هافبک تیم سقوط‌کرده ماشین‌سازی تبریز هم در لیگ بیست‌و‌یکم با پیراهن پدیده به میدان خواهد آمد. او در 25 بازی و در مجموع 1728 دقیقه برای تبریزی‌ها به میدان رفت.
مسعود کاظمینی مهاجم 23 ساله و سابق تیم‌های سپاهان و خوشه‌طلایی ساوه با پدیده به توافق رسید. کاظمینی،جزو سهمیه‌های لیگ برتری برای پدیده محسوب نمی‌شود، چراکه وی فصل گذشته برای تیم لیگ یکی خوشه‌طلایی ساوه به میدان رفته است.
محمدحسین حیدری مدافع فصل گذشته مس کرمان که شاگرد محمدرضا مهاجری هم بود، یکی از بازیکنان تازه‌وارد پدیده است که با مدیران باشگاه به توافق رسیده است.
دیگر خرید این تیم باز هم لیگ یکی است. عرفان پورافراز مهاجم فصل گذشته هوادار تهران که در صعود شاگردان عنایتی نقش‌آفرین بود و عملکرد خوبی را هم در جمع بنفش‌پوشان تهرانی داشت، دیگر بازیکنی است که با مدیران باشگاه پدیده مذاکره داشته و برای همکاری با آنها در لیگ بیست‌و‌یکم به نتیجه رسیده است.
پوریا غلامی هافبک راست فصل قبل خوشه‌طلایی ساوه هم با نظر مثبت محمدرضا مهاجری و توافق با مدیران پدیده، به لیست این تیم برای فصل جدید لیگ برتر اضافه شد. پوریا غلامی تجربه بازی در تیم‌های پدیده ساری، خونه‌به‌خونه بابل، ملوان بندرانزلی، مس کرمان و خوشه‌طلایی ساوه را در کارنامه خود دارد.
خشایار زبرجد بازیکن جوان ملوان که فوتبالش را از آکادمی این باشگاه آغاز کرده، رویاهایش را حالا در تیم لیگ برتری پدیده جست‌وجو می‌کند.
پرهام جوادی مدافع فصل گذشته تیم چوکای تالش که در پست‌های دفاع وسط و دفاع راست و هافبک دفاعی برای چوکا به میدان رفته بود، مورد توجه رضا مهاجری قرار گرفت و با عقد قراردادی به جمع مشهدی‌ها ملحق شد. او سابقه بازی در سپیدرود رشت را هم دارد.
مشهدی‌ها یک خرید خوب دیگر هم داشتند. محسن ربیع‌خواه که به‌دلیل مصدومیت نتوانست فصل گذشته بازی‌های زیادی را برای آلومینیوم اراک انجام دهد حالا به مشهد رفته و بسیار هم انگیزه دارد: «من هم امسال به مشهد مقدس در جوار امام رضا(ع) آمدم. امیدوارم سال خوبی در پدیده داشته باشیم و عملکرد خوبی را نشان دهیم. آقای مهاجری تعریف کردن ندارد چون رزومه‌شان معلوم است و تیم‌هایی که داشتند فوتبال روی زمین بازی می‌کردند و تیم‌های خوبی داشتند. ما هم الان یک هفته است که در خدمت‌شان هستیم و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم. ایشان از لحاظ فنی جزو مربیان خوب هستند و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.»
مجتبی مقتدایی که سابقه حضور در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران را در کارنامه دارد پس از تجربه حضور در تیم‌های ذوب‌آهن، مس کرمان و نفت مسجدسلیمان، این‌بار در سن ۲۵ سالگی به مشهد آمد تا در پدیده بازی کند. این مدافع راست آبادانی فصل قبل در 21 بازی برای تیمش به میدان رفت.
میلاد کمندانی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نساجی که با پوشیدن پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران شهرت یافت و سپس در تیم فوتبال پدیده زیر نظر محمدرضا مهاجری عملکرد خوبی از خود نشان داد، پس از حضور در تیم‌هایی چون ملوان، گل‌گهر و نساجی تصمیم به بازگشت به مشهد گرفته است. او پس از مذاکراتی که با مدیران باشگاه پدیده داشته، به توافق نهایی دست یافته است.
 

Page Generated in 0.0052 sec