printlogo


کد خبر: 236012تاریخ: 1400/7/21 00:00
خبر و مصاحبه

غیبت کادر فنی و تیم پزشکی در تمرینات پدیده
با پایان مسابقات لیگ بیستم بار دیگر مالکیت تیم پدیده به فرهاد حمیداوی مالک این تیم واگذار شد. بعد از این اتفاق پدیده شاهد تغییرات زیادی بود و ابتدا مسعود معمایی به‌عنوان مدیرعامل این تیم و بعد از آن رضا مهاجری به‌عنوان سرمربی این تیم معرفی شد. بعد از پایان یافتن اردو یک هفته‌ای شاگردان رضا مهاجری، پدیده‌ای‌ها انتهای هفته گذشته راهی مشهد شدند تا تمرینات خود را در این شهر پیگیری کنند و آماده حضور در مسابقات لیگ برتر شوند، اما به نظر می‌رسد با توجه به مشکلات مالی و اختلافات پیش‌آمده رضا ناصحی مربی این تیم که به‌تازگی به کادر فنی اضافه شده و سیروس سنگچولی مربی دروازه‌بانان و تیم پزشکی این تیم چند روزی است در تمرینات این تیم حاضر نمی‌شوند و به نظر می‌رسد این تیم وارد بحران جدیدی شده است.
 
جاسم کرار قبل از هفته اول لیگ در تهران
جاسم کرار هافبک عراقی که اولین‌بار در زمان سرمربیگری فراز کمالوند در تراکتور به این تیم پیوسته بود، حالا بار دیگر زیر نظر این مربی کار خواهد کرد. کرار بعد از دوران حضور در تراکتور به استقلال رفت اما با مدیران وقت باشگاه به مشکل خورد. این بازیکن عراقی بعداً در نفت آبادان دوباره شاگرد کمالوند شد و حالا این شرایط را در نفت مسجدسلیمان تجربه خواهد کرد. جاسم کرار با مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان به توافق نهایی رسیده و قرار است طی روزهای آینده برای امضای قرارداد و شروع تمریناتش به ایران سفر کند. بر اساس اطلاعات به دست آمده جاسم کرار قبل از شروع مسابقات لیگ برتر به ایران می‌آید تا رسماً کارش را با نفتی‌ها شروع کند و در صورت صلاحدید کمالوند در بازی اول این تیم مقابل پیکان هم به میدان برود. گفتنی است باشگاه نفت مسجدسلیمان و فراز کمالوند بر سر جذب این هافبک عراقی با چالش‌هایی مواجه بودند اما این مسأله با تعامل حل شده و قرار است کرار به ایران سفر کند.
 
باشگاه تراکتور با سه خارجی تسویه‌حساب کرد
جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتور مدعی است با تعدادی از خارجی‌های سابق تیمش تسویه‌حساب کرده است. او می‌گوید: «پول کنستانت و استوکس بازیکنان دو فصل قبل فرانسوی و انگلیسی و نیز پاتریک کمک‌مربی جرج لیکنز بلژیکی به حساب آنها واریز شده است و هم‌اکنون منتظر دریافت تأییدیه پرداخت برای باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات تیم هستیم.» به گفته نظمی، اقدامات اداری برای باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات تراکتور برای فصل جدید در حال انجام است و در این رابطه مطالبات پرداخت‌شده به نفرات فوق از طریق فیفا در حال استعلام است تا تأییدیه نهایی به دست باشگاه برسد که به‌دلیل تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه در اروپا کمی این پروسه طول کشیده است. او با تکذیب هرگونه اخبار مبنی بر پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و مربی اینطور می‌گوید: «اسناد پرداختی ما موجود است و هیچ مشکلی در این زمینه نیست، پول به حساب افراد ریخته شده و فقط تأیید مانده است که البته تأییدیه کنستانت و پاتریک آمده و منتظر تأیید استوکس هستیم.» نظمی درباره دیر تأیید شدن تسویه‌حساب از سوی استوکس به باشگاه تراکتور می‌گوید: «فیفا در این شرایط خودش اقدام کرده و پنجره نقل‌و‌انتقالاتی تراکتور را باز می‌کند. مهم این است که باشگاه به تعهدات خودش عمل کرده است. پرونده‌های باشگاه نسبت به پرونده‌های خارجی حجم پایینی دارد و در حال مذاکره با این شاکیان هستیم.» نظمی با اشاره به حکم فروزان اینطور می‌گوید: «رأی قابل اعتراض است و حتماً به آن اعتراض خواهیم کرد، چون از نظر ما این رأی ایرادات اساسی دارد.»
 
علیزاده: چاره‌ای جز قبول شرایط ربیعی نداریم
علی علیزاده معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان در مورد ابتلای محمد ربیعی به کرونا و غیبتش در تمرینات این تیم می‌گوید: «محمد ربیعی به‌صورت آنلاین با بازیکنان در ارتباط است. چاره‌ای نداریم جز اینکه با شرایط کنار بیاییم. جای شکرش باقی است که این اتفاق قبل از شروع لیگ رخ داد و امیدواریم این مربی با سلامت کامل در مسابقات لیگ برتر در کنار تیم باشد. مشکل اینجاست که کمک اول او هم با همین مشکل روبه‌رو است و دیگر دستیاران ربیعی کار را پیش می‌برند، از این‌رو فشار زیادی روی دیگر مربیان است. تمرینات ما در تهران ادامه دارد و یک بازی تدارکاتی امروز (بیستم مهر) مقابل پیکان برگزار می‌کنیم. در ادامه هیچ بازی تدارکاتی دیگری در دستور کار تیم ما نیست و پس از بازی با پیکان خود را آماده مسابقات لیگ برتر و بازی هفته اول با سپاهان خواهیم کرد.» علیزاده درباره مصدومیت بازیکن عمانی تیمش می‌گوید: «مشکل خاصی نیست و او دچار کوفتگی کتف شده است. او در جریان بازی تیم ملی مقابل استرالیا دچار مصدومیت شد. دقیقه ۷۰ و در جریان بازی ضربه خورد و خدا را شکر نه دچار شکستگی شد و نه اتفاق بد دیگری افتاد. کمی کوفتگی دارد که به‌زودی برطرف می‌شود. این یک مصدومیت کهنه نبود و در جریان همین بازی اخیر رخ داد، ولی جای نگرانی نیست.»
 

Page Generated in 0.0059 sec