printlogo


کد خبر: 236011تاریخ: 1400/7/21 00:00
بیژن: یکی از بهترین فصل‌های پدیده را رقم خواهیم زد
فصل قبل با بدشانسی گل بازی‌ها را از دست دادم
پدیده بازیکنان زیادی را از دست داده و اتفاقاً به‌دلیل بعضی از مشکلاتی که وجود داشت و البته برطرف شد، 5 بازیکن بیشتر تاکنون جذب نکرده است

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
مجتبی بیژن مدافع باتجربه فصل قبل نساجی از دلایل پیوستنش به تیم پدیده صحبت می‌کند؛ مدافع بلندقامتی که تجربه سال‌ها حضور در تیم‌های مختلف لیگ برتری را در کارنامه‌اش دارد. در رابطه با شرایط مدافع جدید پدیده در تیم مشهدی و سایر مباحث مربوط به انتقال انجام‌شده گفت‌و‌گویی با مجتبی بیژن داشتیم.
 
چه اتفاقی رخ داد که تو را مجاب کرد از تیم فصل قبلت نساجی جدا شوی و به پدیده بپیوندی؟
 فصل خوبی با نساجی در فصل گذشته داشتم تا آنکه در هفته‌های پایانی و در دیدار تیم‌مان مقابل سپاهان در برخوردی که با پیام نیازمند داشتم کتفم از ناحیه ترقوه دچار شکستگی شد به همین دلیل 8 هفته آخر را بازی نکردم، البته پس از سپری کردن دوران نقاهت، در هفته پایانی برای بازی کردن شرایطم مهیا شد اما در آن دیدار با صلاحدید سرمربی نساجی بازی نکردم.
عملکردت در تیم نساجی چگونه بود؛ تیمی که فصل گذشته، فصل پرفراز و نشیبی را سپری کرد و حتی در مقطعی خطر سقوط هم آن را تهدید می‌کرد؟
 به‌جز چند بازی، تیم ما خوب بازی کرد و در مجموع نمایش‌های خوبی ارائه داد و موفق شد با شایستگی در لیگ برتر بماند. در تیم نساجی هم شرایط دشواری داشتیم اما با وجود سختی‌هایی که وجود داشت من و هم‌تیمی‌هایم موفق بودیم و عملکرد خوبی داشتیم که توانستیم تیم را حفظ کنیم و شرایط نسبتاً خوبی در جدول مهیا سازیم.
اما قبول داری بهترین مقطع فصل را به‌دلیل مصدومیت از دست دادی؟
 بله، چند هفته آخر هر فصل معمولاً گل بازی‌ها محسوب می‌شود که متأسفانه با شکستگی ترقوه دست چپم در هفته 21 من 8 هفته بازی‌های تیمم را از دست دادم؛ موضوعی که بدشانسی بزرگی بود چون در اوج آمادگی قرار داشتم. این مصدومیت موجب شد یک ماه به صلاحدید پزشکم به‌طور کامل استراحت داشته باشم.
عمل جراحی هم روی کتفت انجام ندادی!
 خیر، عمل جراحی نداشتم چون دکترم گفت اگر عمل داشته باشم عضلات جانبی کتفم ضعیف می‌شود به همین دلیل جراحی نکردم و با استفاده از کتف‌بند مخصوص یک ماه استراحت کردم تا کتفم جوش بخورد و شرایطم بهبود پیدا کند.
چطور به پدیده رفتی؟
 با آقای مهاجری قبلاً کار کرده بودم به همین دلیل و از آن جهت که ایشان شناخت کاملی از فوتبالم و خصوصیات فنی و اخلاقی‌ام داشتند به من پیشنهاد دادند و من هم با کمال میل پیشنهاد سرمربی پدیده را قبول کردم.
پدیده هم به نظر بازیکنان زیادی را برای لیگ بیست‌و‌یکم به خدمت گرفته.
 پدیده بازیکنان زیادی را از دست داده و اتفاقاً به‌دلیل بعضی از مشکلاتی که وجود داشت و البته برطرف شد، 5 بازیکن بیشتر تاکنون جذب نکرده است.
با مشکلاتی که قبلاً وجود داشت صحبت پرداخت پیش‌قرارداد و موارد مالی با بازیکنان انجام شده؟
 فعلاً که پولی پرداخت نشده اما قرار است قبل از شروع بازی‌ها بخشی از قراردادمان را به بازیکنان بپردازند.
فصل قبل پدیده با مشکلات مالکیتی و بعضی از موانع عجیب مواجه بود، این موارد که برای فصل جدید تکرار نخواهد شد؟
 بله، فصل قبل مشکلاتی وجود داشت و ما هم از بیرون بعضی از مسائل را می‌شنیدم اما ان‌شاءالله امسال باشگاه و تیم‌مان سر و شکل خوبی خواهد داشت و ما هم نماینده شایسته‌ای برای مشهد در لیگ برتر خواهیم بود.
از سرمربی پدیده چقدر شناخت داری؟
 قبلاً در نساجی با آقا رضا کار کردم و از عملکرد فنی ایشان شناخت کاملی دارم. به دلیل اینکه سرمربی‌مان از شرایط فنی و اخلاقی خوبی بهره می‌برد، اطمینان دارم با دیسیپلین خاص آقا رضا در لیگ بیست‌و‌یکم پدیده نتایج خوبی کسب خواهد کرد.
پدیده مدعی کسب سهمیه خواهد بود؟
 سهمیه که به‌جهت اختلاف هزینه‌ای که بعضی تیم‌ها نسبت به پدیده داشتند واقعاً برای ما کمی سخت است اما تلاش می‌کنیم یکی از رتبه‌های پنجم یا ششم را کسب کنیم و هواداران‌مان را با ارائه بازی‌های خوب از عملکردمان راضی نگه داریم.
مدافعی چندساله هستی و تا چه زمانی قصد ادامه بازی کردن را داری؟
 33 ساله هستم و از تجربه و آمادگی جسمانی خوبی برخوردارم و تا زمانی که بدنم توان داشته باشد و برای تیمی که در آن بازی می‌کنم مثمر ثمر باشم بازی خواهم کرد.
پدیده با مربیگری یحیی گل‌محمدی موفق شد بهترین نتایج تاریخ خودش را کسب کرده و حتی آسیایی شود؛ این موفقیت باز هم برای پدیده تکرار شدنی هست؟
 کلاً پدیده چند سالی است که چشم‌های زیادی روی آن و نتایجش معطوف بوده اما شاید حواشی تیم پدیده را تا حدودی از چیزی که استحقاقش را دارد دور کرده؛ مسأله‌ای که به‌نوعی تا فصل قبل هم وجود داشت اما ان‌شاءالله این فصل شرایط و فصل خوبی را برای پدیده رقم می‌زنیم و یکی از فصول خوب پدیده را با حمایت هواداران‌مان و کادر فنی خوب و کاربلد و بازیکنان مستعدی که از آن بهره می‌بریم برای تیم‌مان رقم خواهیم زد.
 

Page Generated in 0.0064 sec