printlogo


کد خبر: 232459تاریخ: 1400/4/24 00:00
سانچو٬ واران و رایس؛ ترکیب احتمالی منچستر در فصل بعد

گزارش
رسول مجیدی 
 
اخبار چند روز گذشته حاکی از آن است که رافائل واران به شدت به منچستریونایتد نزدیک شده و احتمالاً ظرف یکی دو هفته آینده مانند سانچو به اولدترافورد می‌آید. سران منچستر که چندسالی است خیلی دست به جیب نشده‌اند، بعد از اعتراضات گاه و بی‌گاه هواداران در فصل پیش تغییر رویه داده‌اند و در حال ساختن تیمی قوی‌تر از همیشه هستند.
سانچو در حال حاضر گران‌ترین بازیکن تابستان امسال است. منچستر بیش از ۱۰۰ میلیون دلار برای آوردن او از دورتموند هزینه کرده و حالا گفته می‌شود رافائل واران٬ مدافع فرانسوی باشگاه رئال مادرید هم هدف بعدی مدیران آمریکایی منچستر است. سایت‌های خبری مبلغ این انتقال را ۴۳ میلیون پوند می‌دانند. حضور او می‌تواند استحکام خط دفاعی منچستر را نسبت به فصل قبل بالا ببرد. زوج واران و مگوایر احتمالاً یکی از زوج‌های دفاعی جذاب فصل آتی خواهد بود. منچستر برای رقابت با سیتی٬ لیورپول و چلسی چاره‌ای جز خرید بازیکن‌های بزرگ ندارد. آنها البته فصل پیش فقط از رقیب همشهری عملکرد بدتری داشتند اما با توجه به بازگشت مدافعین لیورپول و حضور توخل در چلسی٬ می‌شود حدس زد که دیگر نایب قهرمانی هم در فصل بعد به این راحتی‌ها در دسترس نخواهد بود.
یونایتد البته در دو فصل گذشته ۲ بازیکن بسیار مهم به تیم اضافه کرده بود٬ فرناندز و کاوانی. ضمن اینکه بازیکنی مثل فن‌دبیک هم هنوز نتوانسته ارزش‌های خودش در این تیم را ثابت کند. پوگبا در یورو ۲۰۲۰ نشان داد تا چه حد به روزهای اوجش بازگشته و قطعاً در تیم فصل بعد می‌تواند تأثیرگذار باشد.
ضمن اینکه لوک شاو از زمانی که الکس تلس از لیگ پرتغال آمد٬ کاملاً از این رو به آن رو شد. او هم فصل خوبی در لیگ برتر داشت و هم یکی از مهم‌ترین مهر‌های ساوتگیت در فینال بود. خلاصه به نظر می‌رسد منچستر در هر پست دست‌کم ۲ بازیکن فوق‌العاده دارد. مخصوصاً که گفته می‌شود دکلان رایس هم ممکن است خرید بعدی باشگاه باشد تا به خط میانی قوت بخشد. سولشائر جوانانی هم دارد که هروقت به آنها نیاز پیدا کرده جواب اعتماد سرمربی را داده‌اند. بازیکنانی نظیر گرین‌وود در خط حمله و مک‌تومینای در خط میانی که حضورش در تیم ملی اسکاتلند در یورو ۲۰۲۰ هم چشم‌نواز بود. مهم‌ترین خروجی باشگاه احتمالاً داوید دخه‌آ باشد. به نظر او متوجه شده قرار است فصل بعد بازی‌های بیشتری به دین‌ هندرسون برسد و هیچ بعید نیست فصل بعد را در تیم دیگری سپری کند. گفته می‌شد خوان ماتا خروجی بعدی یونایتدی‌ها خواهد بود اما او علی‌رغم تمام شدن قراردادش و بعید بودن شانسش برای بازی کردن به صورت یار اصلی٬ قراردادش با این باشگاه را تمدید کرد. در مورد پل پوگبا هم شایعات هنوز وجود دارند. بخصوص اینکه شاید یوونتوس برای برگرداندن روزهای اوجش حاضر باشد رقمی جذاب برای برگرداندن هافبک روزهای طلایی‌اش هزینه کند اما فعلاً همه چیز در حد شایعه است. با این تفاسیر باید گفت عمق ترکیب منچستر بسیار ترسناک به نظر می‌رسد. آنها می‌توانند یکی از مدعیان قهرمانی فصل آتی لیگ برتر باشند. 

Page Generated in 0.0060 sec