printlogo


کد خبر: 232454تاریخ: 1400/4/24 00:00
اصرار آل کثیر به کادرفنی پرسپولیس:
اجازه بدهید 20،15 دقیقه بازی کنم

ایران ورزشی – در شب بازی با فولاد که عیسی آل کثیر مصدوم شد با توجه به فاصله کم تا دربی می‌شد پیش‌بینی کرد که او به این بازی بزرگ نرسد. عیسی آل کثیر در تمام روزهای گذشته تمرین اختصاصی انجام داد و حتی جدا از حضور در ورزشگاه شهید کاظمی، تمرینات اختصاصی‌اش را پی گرفت اما شرایطش به گونه‌ای نیست که بتوان درباره‌اش ریسک کرد.
آل کثیر در تمرین عصر سه‌شنبه هم جداگانه تمرین کرد و هم لحظاتی وارد تمرین گروهی شد اما شرایطش به گونه‌ای نبود که کادر فنی را برای بازی کردن در دربی مجاب کند. با این حال عجیب بود که عیسی اصرار داشت هر طور شده می‌خواهد در این مسابقه به میدان برود. او به یحیی و دستیارانش اصرار می‌کرد در لیست تیم قرار بگیرد و حدود 20 دقیقه آخر به میدان برود اما تصمیم کادر فنی پرسپولیس هنوز در مورد او مشخص نیست.
آل کثیر با توجه به گلزنی در دربی قبل و شرایطی که داشت، انگیزه‌های عجیبی برای درخشش دوباره مقابل استقلال دارد و از این جهت است که مدام به کادر فنی اصرار می‌کند تا در ترکیب باشد اما مربیان پرسپولیس به فکر سلامتی او هستند. واقعیت اینکه فهرست پرسپولیس برای دربی جا دارد و می‌شود عیسی را در فهرست قرار داد اما بازی دادن به او یک ریسک بزرگ است. کادر فنی پرسپولیس می‌ترسد که با بازی دادن به عیسی حتی برای زمانی کوتاه مصدومیتی سخت نصیب او شده و همسترینگش دچار پارگی شود.
البته شاید برای کادر فنی پرسپولیس بیرون گذاشتن آل کثیر باعث شود که کارشان برای چیدن ترکیب راحت‌تر شود چون این هفته‌ها گذشتن از امید عالیشاه کار بسیار دشواری است و از سوی دیگر یحیی به ترابی و پهلوان در کناره‌های خط میانی دست نمی‌زند پس حضور همزمان عالیشاه و دو مهاجم نوک در ترکیب تیم به نوعی نشدنی است.

Page Generated in 0.0047 sec