printlogo


کد خبر: 232451تاریخ: 1400/4/24 00:00
اولین تمرین مهاجم تیم ملی د‌ر پرتغال
طارمــی علامت پیروزی نشــان داد

گزارش
حسین حسن‌زاده - نوشهر    
 
مهدی طارمی فصل بسیار خوبی را در پورتو پشت سر گذاشت. مهاجم بوشهری اژدها موفق شد عنوان بهترین پاسور لیگ پرتغال را از آن خود کند و بهترین گلزن تیمش نیز لقب بگیرد. او در تیم ملی نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و یکی از عوامل صعود ایران به مرحله پایانی مقدماتی جام‌جهانی بود.
مهدی طارمی که به‌دلیل همراهی تیم ملی نتوانسته بود تعطیلات تابستانی داشته باشد، با اجازه باشگاه پورتو و سرجیو کونسیسائو سرمربی این تیم، روزهای بیشتری را نسبت به سایر بازیکنان در ایران و زادگاهش بوشهر ماند تا در کنار خانواده‌اش تعطیلات خود را سپری کند.
طارمی پس از پایان مرخصی‌اش برای اولین‌بار در تمرینات پیش‌فصل پورتو شرکت کرد تا خودش را برای فصل جدید آماده کند. مهاجم ایرانی پورتو در روزهایی که در ایران حضور داشت از عزم جدی خود برای ساخت یک فصل بهتر و رویایی‌تر از سال گذشته خبر داد.
صفحات رسمی پورتو در فضای مجازی نیز پس از بازگشت طارمی به تمرینات بشدت از او استقبال کردند. صفحه اینستاگرام پورتو با انتشار ویدئویی جذاب و جالب توجه از طارمی، او را در رختکن تیم نشان می‌دهد که در حال آماده شدن برای حضور در زمین تمرین تیم است.
در این ویدئو که به حالت صحنه آهسته و با موزیکی جذاب ادیت شده است، طارمی پس از چشمک زدن و لبخند به دوربین باشگاه، دو انگشتش به نشانه حرف انگلیسی V یا استعاره از کلمه ویکتوری به معنای پیروزی را نشان داده و از آمادگی خود برای آغاز فصل جدید خبر می‌دهد.
صفحه پورتو علاوه بر این ویدئو، چند عکس از طارمی را نیز در پست دیگری به اشتراک گذاشت تا اینگونه نشان دهد که مهاجم بوشهری پورتو علاوه بر اینکه در این باشگاه بسیار محبوب است، به‌دلیل عملکرد درخشانش در فصل قبل از اهمیت زیادی نزد هواداران اژدها برخوردار است.
 
در این ویدئو که به حالت صحنه آهسته و با موزیکی جذاب ادیت شده است، طارمی پس از چشمک زدن و لبخند به دوربین باشگاه، دو انگشتش به نشانه حرف انگلیسی V یا استعاره از کلمه ویکتوری به معنای پیروزی را نشان داده و از آمادگی خود برای آغاز فصل جدید خبر می‌دهد
 

 


Page Generated in 0.0064 sec