printlogo


کد خبر: 232443تاریخ: 1400/4/24 00:00
خبر

10 درصد قراردادها پرداخت شد
باشگاه پرسپولیس دیروز 10 درصد دیگر از قرارداد بازیکنان و مربیان این تیم را به حساب آنها واریز کرد تا در آستانه دربی 96، دریافتی برخی از اعضای تیم در این فصل به حدود 70 درصد برسد. البته در این میان بعضی از بازیکنان که در ابتدای فصل به پرسپولیس آمده‌اند، دریافتی بیشتری داشته‌اند. نکته مهم این است که این مبلغ خارج از منابع درآمدی پرسپولیس از کارگزار باشگاه، تأمین و به حساب بازیکنان واریز شده است. البته گفته می‌شد بخشی از پاداش بردهای این تیم هم به حساب اعضای تیم واریز خواهد شد که خبری از پاداش نشد.
 
 
آشتی‌کنان رادو با شکوری
بوژیدار رادوشویچ سه‌شنبه شب پس از کش و قوس‌های فراوان و در شرایطی که به دلیل برخی اختلافات با باشگاه پرسپولیس، بارها مسئولان این باشگاه را تهدید به فسخ قراردادش کرده بود به کشورمان بازگشت.
او دیروز همراه با مدیر برنامه‌هایش در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شد و بعد از گفت و گو با ابراهیم شکوری و معاون حقوقی پرسپولیس، بخشی از طلبش را دریافت کرد. مدیران این باشگاه طبق وعده‌ای که به رادو داده بودند دیروز 70 هزار یورو به وی پرداخت کردند تا این دروازه‌بان کروات در آستانه دربی با روحیه بالایی در تمرین پرسپولیس شرکت کند. با این حساب دریافتی رادوشویچ هم در آستانه بازی با استقلال از 60 درصد گذشت.
نکته جالب اینکه شکوری و رادو بعد از مصاحبه‌های تند علیه یکدیگر کنار هم ایستادند و عکس یادگاری گرفتند تا به شکل ظاهری آشتی کنند.
 
 
انتقاد نماینده پرسپولیس از صداوسیما
در جلسه هماهنگی دربی، نماینده سازمان صدا و سیما نیز حضور پیدا کرد. ابتدا درباره غیبت نماینده این سازمان در جلسات قبلی اعتراض شد. در ادامه، از سوی حاضران در جلسه نسبت به پاره‌ای اتفاقات در بازی‌های قبلی و همچنین عملکرد چند برنامه تلویزیونی انتقاد شد. از موارد مطروحه این بود که عوامل صدا و سیما بعضاً در جریان مسابقات و پس از آن در جایگاه‌های خود مستقر نیستند و در کنار زمین، برخلاف ضوابط و قوانین، برای مصاحبه سراغ مربیان و بازیکنان می‌روند. در جریان این نشست، همچنین از روال در پیش گرفته شده توسط یکی از برنامه‌ها که از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تا باشگاه‌ها را مورد هجمه قرار می‌دهد، انتقاد و خواسته شد که مسائل مطروحه به مقام‌های ذیربط در سازمان صدا و سیما منتقل شود.
 

Page Generated in 0.0050 sec