printlogo


کد خبر: 232441تاریخ: 1400/4/24 00:00
شروع فعالیت لیگ برتری‌ها در بازار نقل و انتقالات
ستاره بازی

 با تمام شدن یورو حالا تمرکز باشگاه‌ها و بازیکنان روی بحث نقل و انتقالات بیش از قبل خواهد شد و انتظار می‌رود جابه‌جایی‌های زیادی را هم در تابستان امسال شاهد باشیم که در میان آنها نام بازیکنان بزرگ هم به چشم می‌خورد. جیدون سانچو هافبک بوروسیا دورتموند یکی از آنهاست که پس از مدت‌ها انتظار سرانجام به منچستریونایتد می‌رود. دو باشگاه یک ماه پیش برای انتقال این بازیکن 21 ساله با رقمی معادل 73 میلیون پوند توافق کردند اما با توجه به حضور بازیکن در یورو 2020 این امر تا الان جنبه رسمی پیدا نکرده بود. به جز یونایتد اما انتظار می‌رود که منچسترسیتی، لیورپول و چلسی هم تابستان امسال برای خرید بازیکن هزینه کنند. مثلاً مدت‌هاست که گفته می‌شود هری کین، مهاجم نوک تاتنهام گزینه اصلی سیتی است و این باشگاه پیشنهادی رسمی به مبلغ 100 میلیون پوند داده است. البته همانطور که انتظار می‌رفت، دنیل لوی مالک باشگاه لندنی فروشنده نیست اما اگر کین به جدایی پافشاری کند تا به تیمی دیگر برود که به او شانس بردن جام بدهد، ‌اوضاع ممکن است کمی زشت شود. این بازیکن 27 ساله هم تا الان در تیم ملی انگلیس روی یورو 2020 تمرکز داشت.
همچنین یونایتد به جز سانچو، رافائل واران مدافع فرانسوی رئال مادرید را هم می‌خواهد. سولشر یک مدافع میانی می‌خواهد و بازیکن فرانسوی رئال مادرید گزینه مدنظر او برای تشکیل زوج خط دفاعی با حضور هری مگوایر است چرا که ویکتور لیندلوف و اریک بایی نتوانسته‌اند بازی‌های باثباتی ارائه کنند. واران یک سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد و اگر امسال رئال مادرید او را نفروشد، فصل آینده وی را به عنوان بازیکن آزاد از دست خواهد داد.
لیورپول هم چشم به سائول، هافبک اسپانیایی اتلتیکومادرید دارد. این باشگاه بعد از خرید رودریگو دپائول آرژانتینی از اودینزه، سائول را به درهای خروجی نزدیک‌تر کرده است اما این بازیکن کم مشتری ندارد و لیورپول و بارسلونا همین حالا آماده جذبش هستند.
 چلسی قهرمان فصل گذشته اروپا اما دست روی یکی از بهترین‌‌های بازار گذاشته؛ ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند. اما این بازیکن قیمت بالایی دارد و خریدش برای رومن آبراموویچ ممکن است تا 150 میلیون یورو هزینه داشته باشند. آرسنال گویا در آستانه عقد قراردادی 50 میلیون پوندی برای بن وایت مدافع ملی‌پوش و انگلیسی تیم برایتون است که در یورو 2020 هم حضور داشت. تاتنهام نیز امیدوار است بتواند هافبک ناراضی بارسلونا، میرالم پیانیچ را به وایت هارت لین ببرد.

Page Generated in 0.0045 sec