printlogo


کد خبر: 232433تاریخ: 1400/4/24 00:00
خبر

 حکم جدید عزیزی‌خادم
کامرانی‌فر رسماً دبیر ‌فدراسیون شد
بر اساس مصوبه هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، دوران سرپرست دبیرکلی منصور قنبرزاده به پایان رسید و رئیس فدراسیون فوتبال باید شخص جدیدی را برای این سمت انتخاب می‌کرد و پس از چند روز گمانه‌زنی درباره انتخاب حسن کامرانی‌فر برای این سمت، سرانجام این مسأله به‌صورت رسمی اعلام شد.
نشست شهاب‌الدین عزیزی‌خادم و حسن کامرانی‌فر (چهارشنبه 23 تیرماه) برگزار شد. در این نشست رئیس فدراسیون با تأکید بر نیاز به حفظ پویایی و انسجام مجموعه فوتبال کشور و فدراسیون فوتبال، برای کامرانی‌فر در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.
کامرانی‌فر نیز ضمن قدردانی از اعتماد رئیس فدراسیون اعلام کرد از هیچ تلاشی برای پیش بردن اهداف فدراسیون فوتبال در مسئولیت جدید خود دریغ نمی‌کند. پس از برگزاری این نشست، مسئولیت جدید کامرانی‌فر در سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال به‌طور رسمی آغاز شد.
 
 
دفاع راست تیم ملی همچنان مصد‌‌وم
پیر‌و‌‌زی‌ دینامو در غیاب محرمی‌
در یکی از دیدارهای مرحله نخست فصل 22-2021 پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال دیناموزاگرب در حالی که صادق محرمی را به‌خاطر آسیب‌دیدگی در فهرست نفراتش نداشت، مقابل تیم والور، قهرمان فصل اخیر ایسلند قرار گرفت. دیناموزاگرب که توانست در فصل گذشته به دو قهرمانی در لیگ یک و جام حذفی کرواسی دست پیدا کند، در دیدار خارج از خانه پلی‌آف لیگ قهرمانان مقابل والور ایسلند توانست به برتری برسد تا راهی مرحله دوم شود. لوکا ایوانوسِچ و میسلاو اورسیچ، دو بازیکن دیناموزاگرب بودند که موفق شدند در جریان برتری ۲ بر صفر این تیم برابر والور ایسلند گلزنی کنند تا یاران محرمی یک قدم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شوند. صادق محرمی مدافع ایرانی دیناموزاگرب که پس از حضور در چهار مسابقه دور برگشت مرحله نخست انتخابی جام‌جهانی در تمرینات تیم باشگاهی‌اش مصدوم شده بود، به‌خاطر آسیب‌دیدگی در فهرست دیدار با والور ایسلند حضور نداشت. یاران محرمی روز جمعه هفته جاری در نخستین بازی فصل جدید لیگ یک کرواسی به مصاف اِسلاون بلوپو می‌روند و روز سه‌شنبه هفته آینده نیز در مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا مقابل اومونیای قبرس قرار می‌گیرند.
 
 
هزینه‌های تیم امید تقسیم می‌شود
فدراسیون منتظر‌ موافقت هامبور‌گ
کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص تیم ملی فوتبال امید ایران صحبت کرد. او درباره ماجرای جلسه مشترک کمیته المپیک و فدراسیون فوتبال گفت: «مذاکراتی با کمیته ملی المپیک صورت گرفت و یک تفاهم‌نامه هم بین فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک مبادله شد تا بار مالی تیم تقسیم شود که هم ما کمک دهیم و هم فدراسیون کمک کند تا تیم امید از الان شروع کند.» سعیدی درباره سرمربیگری مهدوی‌کیا در تیم امید هم گفت: «گزینه اصلی مدنظر فدراسیون آقای مهدی مهدوی‌کیا بود و اگر او بتواند شرایط قراردادش را درست کند و از هامبورگ رضایت بگیرد گزینه اصلی است. آقای مهدوی‌کیا برای سرمربیگری موافقت کرده اما حضور او منوط بر موافقت باشگاه هامبورگ آلمان است. آقای داریوش مصطفوی هم پیشنهاد آقای دکتر صالحی بود که به‌عنوان مدیر تیم باشد که فردی کارکشته و پیشکسوت است و بتواند مسائل بین کمیته و تیم را دنبال و این تیم را هم برای بازی‌های آسیا و المپیک هدایت کند.»
 
 
مارگا می‌ماند، گومیس می‌رود
به گفته عبدالعزیز المرسل خبرنگار مشهور عربستانی، ژاردیم سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان به این باشگاه اعلام کرده از بین موسی مارگا مهاجم آفریقایی که از پورتو جذب شده و بافتیمبی گومیس فرانسوی تنها به یک مهاجم نوک نیاز دارد و خواستار خروج یکی از این دو بازیکن از فهرست تیم شده است. بر این اساس مهاجم 35 ساله فرانسوی گزینه جدایی از الهلال است در حالی که مارگا به‌تازگی جذب شده و طبیعتاً نمی‎تواند در فهرست خروج قرار بگیرد.

 


Page Generated in 0.0057 sec