printlogo


کد خبر: 232429تاریخ: 1400/4/24 00:00
سوژه

الهامی منجی نساجی
نساجی با پیروزی مقابل پدیده فاصله‌اش با منطقه سقوط را به شش امتیاز رساند و به رتبه دوازهم جدول رسید تا خیالش از ماندن در لیگ برتر راحت شود. 
ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی درباره این برد می‌گوید: «این بازی برای ما خیلی پراسترس و حساس بود. ما قصد داشتیم با پیروزی در این مسابقه خیال‌مان را راحت کنیم. نباید از حق بگذریم؛ پدیده هم تیم خوب و باشخصیتی است و با عملکرد خوب‌شان به‌دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند. کسی فکر نمی‌کرد نساجی در لیگ‌ برتر بماند. الهامی منجی نساجی و مردم مازندران بود.»
 
 
بازیکنان اخراجی سایپا برمی‌گردند
چند روز پیش محسن مسلمان، مهرداد عبدی، رضا جعفری و کوروش ملکی چهار بازیکن سایپا با تصمیم فراز کمالوند از حضور در تمرینات نارنجی‌پوشان منع شدند. این چهار بازیکن در روزهای گذشته صحبت‌هایی را با مسئولان باشگاه انجام داده‌اند و جلساتی شکل گرفته است تا تکلیف‌شان مشخص شود. آخرین اخبار حاکی از آن است که این چهار بازیکن قرار است به‌زودی در تمرینات نارنجی‌پوشان حاضر شوند. البته زمان دقیق بازگشت آنها مشخص نیست، ولی شاید این موضوع بعد از بازی سایپا در هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر اتفاق بیفتد. مسئولان سایپا بر این عقیده‌اند در شرایط فعلی باید از هرگونه حاشیه‌سازی جلوگیری شود به همین دلیل احتمال بازگشت این چهار بازیکن به تمرینات زیاد است.
 
 
ربیعی بالاخره معترض شد
محمد ربیعی در اولین فصل حضور در لیگ برتر به‌همراه مس رفسنجان کارنامه قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و البته توانست تجربیات خوبی به دست بیاورد. ربیعی جزو مربیان آرامی است که معمولاً اعتراضی نمی‌کند اما در بازی پیکان بالاخره به داور معترض شد. البته لحن و ادبیات محمد ربیعی با داوران همیشه با احترام بوده اما داوران اعتراض به امر قضاوت را از سوی مربیان خطا می‌دانند و اینچنین است که سعی می‌کنند با دادن کارت زرد مربی را دعوت به آرامش کنند. جالب اینکه در این مسابقه داور ابتدا صحبت‌های محمد ربیعی را شنید و بعد به او کارت زرد نشان داد که این کار موجب شد سرمربی جوان مس بهتر تصمیم داور را بپذیرد. در حالی که برخی از داوران تا اعتراض را می‌شنوند بلافاصله به داور کارت زرد نشان می‌دهند. بازی مس رفسنجان و پیکان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
 

Page Generated in 0.0042 sec