printlogo


کد خبر: 232428تاریخ: 1400/4/24 00:00
سوژه

نه هند‌ ‌و‌ نه ایران
استا‌ر‌‌ت ر‌سمی حسینی با کایسری
مجید حسینی پس از سه سال حضور پیاپی در ترابزون‌اسپور و تجربه بازی برای این تیم در سوپرلیگ ترکیه و رقابت‌های اروپایی، با اتمام قراردادش تصمیم به جدایی گرفت و پیشنهاد این باشگاه برای تمدید را رد کرد تا تیم جدیدی را برای ادامه فعالیت ورزشی خود انتخاب کند.
این مدافع ایرانی در سه فصل اخیر شرایط مطلوبی از نظر بازی نداشت و با وجود اینکه پس از رسیدن به ترکیب ترابزون‌اسپور نمایش خوبی ارائه می‌کرد، دوباره نیمکت‌نشین می‌شد یا به‌عنوان یار جانشین به زمین می‌رفت تا این وضعیت موجب شود سیدمجید حسینی به تیم دیگری در ترکیه برود.
حسینی که شایعات زیادی درباره حضورش در فوتبال قطر و هند و حتی بازگشت به ایران شنیده می‌شد، در نهایت کایسری اسپور، یکی از تیم‌های سوپرلیگ ترکیه را انتخاب کرد تا فصل 22-2021 را همراه با این باشگاه آغاز کند.
این ملی‌پوش ایرانی که پس از رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی به ترکیه سفر کرد و با کایسری اسپور قرارداد بست، در تمرین روز گذشته این تیم حضور یافت تا رسماً باشگاه جدید او مشخص شود.
البته باشگاه کایسری اسپور هنوز تصویر عقد قرارداد با سیدمجید حسینی را در سایت و صفحات مجازی خود منتشر نکرده ولی به نظر می‌رسد طی یکی، دو روز آینده این اتفاق بیفتد چراکه مدافع ایرانی تمریناتش را هم با این باشگاه آغاز کرده است. 
 
 
سه کرونایی در تیم بیرانوند
بوآویشتا قصد داشت از ساعت ۱۶:۳۰ دیروز دیداری تدارکاتی مقابل ویزِلا که اخیراً به لیگ برتر پرتغال صعود کرده برگزار کند، اما این مسابقه به‌خاطر ابتلای سه نفر از اعضای تیم بوآویشتا به کرونا لغو شد.
بنابر اعلام باشگاه بوآویشتا، سه نفر از بازیکنان این تیم مبتلا به کرونا شده‌اند به همین دلیل فعلاً تمرینات و دیدار تدارکاتی این تیم مقابل ویزِلا برگزار نشد.
باشگاه بوآویشتای پرتغال اسامی نفراتی که مبتلا به کرونا شده‌اند را اعلام نکرده و مشخص نیست قبل از حضور بیرانوند در تمرین دو روز قبل این تیم تست‌گیری از بازیکنان به عمل آمده یا پس از آن این اتفاق صورت گرفته است.
 

Page Generated in 0.0053 sec