printlogo


کد خبر: 232422تاریخ: 1400/4/23 00:00
خبر

رحمتی و آرزوی صعود فجرسپاسی
تیم فجرسپاسی با پیروزی قاطع ۳ بر صفر مقابل شاهین شهرداری بوشهر یک گام بلند دیگر به سوی لیگ برتر داشت و حالا همه چیز در دستان شاگردان کلانتری است؛ چراکه آنها با تفاضل گل بهتر صدرنشین جدول لیگ یک هستند و با پیروزی در بازی پایانی مقابل گل‌ریحان البرز که سقوطش به لیگ دو قطعی شده، می‌توانند جشن صعود به لیگ برتر را برپا کنند. مهدی رحمتی سرمربی این روزهای تیم پدیده که در باشگاه فجرسپاسی فوتبال حرفه‌ای خود را آغاز کرد و به فوتبال ایران معرفی شد و پس از آن توانست روزهای رویایی را در تیم استقلال و سپاهان و همچنین تیم ملی فوتبال ایران بگذارند، در پیامی ویدئویی برای فجری‌ها در مسیر صعود به لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد. رحمتی با تمجید از عملکرد فجرسپاسی تا به اینجای رقابت‌های لیگ برتر، ابراز امیدواری کرد آنها با دعای هواداران فجر و مردم شیراز گام‌های پایانی را با موفقیت پشت سر بگذارند و به لیگ برتر صعود کنند.
 
 
واکنش سپاهان به شایعه جدایی چند بازیکن
طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی چند بازیکن سپاهان از این تیم مطرح شد که با عقد قرارداد بین پیام نیازمند و باشگاه پورتیموننزه پرتغال این شایعات شدت گرفت. علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در این رابطه می‌گوید: «تمامی بازیکنان ما تا پایان رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی با باشگاه قرارداد دارند. از ماه‌ها قبل برای تمدید قرارداد بازیکنان، مذاکرات با آنها آغاز شده و هیچ بازیکنی تا قبل از اتمام رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی از این باشگاه جدا نخواهد شد. باشگاه سپاهان خواسته‌های خود برای بودجه امسال را چهار ماه پیش به مبادی ذی‌ربط و مجمع باشگاه تحویل داده و در مسیر تمدید قرارداد با بازیکنان است. البته در مواردی که بازیکنان پیشنهاد از لیگ‌های خارجی دارند موضوع متفاوت بوده و بازیکنانی که قرارداد آنها در حال اتمام است باید در خصوص انتقال‌شان به لیگ‌های خارجی تصمیم‌گیری کنند.»
 
 
انصرافی‌های فوتسال در قرعه‌کشی!
مراسم قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر فوتسال دوشنبه گذشته در اصفهان برگزار و برنامه دیدارهای هفته‌های اول تا چهارم مسابقات مشخص شد. این در حالی است که دو باشگاه زندی بتن کلاردشت و اهورای بهبهان اعلام کردند در مسابقات فصل آینده شرکت نخواهند کرد. زندی بتن کلاردشت که 11 روز پیش به لیگ برتر صعود کرد، از انصراف خود از حضور در لیگ برتر فوتسال به‌دلیل عملی نشدن قول مسئولان کلاردشت خبر داد. اهورا هم که فصل گذشته به‌زحمت توانست در لیگ برتر ماندنی شود، در روابط عمومی خود آگهی واگذاری امتیاز تیم فوتسالش را منتشر کرد.
آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در رابطه با اینکه آیا این دو باشگاه انصراف خود را به‌صورت رسمی اعلام کرده‌اند یا خیر؟ می‌گوید: «تاکنون نامه‌ای در این راستا به ما ارسال نشده و نماینده هر دو باشگاه هم در قرعه‌کشی لیگ برتر حاضر بودند.»
 
 
پایان همکاری گل‌ریحان با حامل اسلحه در بازی
باشگاه گل‌ریحان البرز با ارسال نامه‌ای به مدیریت و اسپانسر خود به‌دلیل وجود شائبه شرط‌بندی و تبانی و حمل سلاح قلابی در بازی این باشگاه با شهرداری آستارا به همکاری خود با این اسپانسر پایان داد. رضا رضایی مدیرعامل باشگاه گل‌ریحان در بخشی از نامه‌ای که به آن اشاره شد خطاب به محمد زارع‌فومنی نوشته: «در بازی مقابل شهرداری آستارا حمل سلاح قلابی رخ داده که این امر باعث آسیب شدید به برند باشگاه گل‌ریحان شده است.» در این نامه همچنین ضمن اعلام پایان همکاری با فومنی و تأکید بر لزوم پرداخت خسارت به‌دلیل آسیب به برند باشگاه، از اداره کل ورزش و جوانان البرز خواسته شده میزان خسارت را تعیین کند.
 
 
شهرخودرو نه پدیده رسمی شد
نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر فوتبال ایران، حدوداً دو سال بود که در لیگ برتر با نام «شهرخودرو» حضور پیدا می‌کرد تا اینکه مشکلات مالکیتی و مدیریتی پیش‌آمده برای هلدینگ شهرخودرو باعث شد تغییراتی در مجموعه مدیریتی باشگاه رخ بدهد و مالکیت این باشگاه در اختیار مدیریت استانی قرار بگیرد. با این ‌حال باز هم در رسانه‌ها از این تیم به‌عنوان «شهرخودرو» یاد می‌شود. نگاهی به نامه‌نگاری‌های انجام‌شده از سوی دادگستری خراسان رضوی و همچنین اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی نشان می‌دهد نام «شهرخودرو» برای حضور در لیگ برتر مجوزی ندارد و با توجه به محوریت مدیریت استانی بر این تیم، آنها دچار تغییر نام رسمی شده‌اند. مدیریت استانی که تا پایان لیگ بیستم مسئولیت حمایت از تیم فوتبال خراسان رضوی را بر عهده دارد، نام «پدیده» را انتخاب کرده به همین علت نیز در هفته‌های گذشته شاگردان مهدی رحمتی با پیراهن منقش به لوگو پدیده به میدان رفته‌اند تا اینچنین رسماً تغییر نام دوباره نماینده خراسان رضوی صورت پذیرد؛ چراکه پیش از ورود مالکیت خصوصی و تغییر نام به «شهرخودرو»، نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر فوتبال ایران با نام «پدیده» حضور داشت.

Page Generated in 0.0059 sec