printlogo


کد خبر: 232416تاریخ: 1400/4/23 00:00
مصاحبه

مهابادی: شاهین بوشهر فراتر از انتظارات بود
داوود مهابادی سرمربی شاهین بوشهر معتقد است تیمش بالاتر از سطح انتظارات نتیجه گرفته. مهابادی درباره شکست سنگین تیمش مقابل فجرسپاسی می‌گوید: «قبل از بازی به بازیکنان تیم گفته بودم تیمی برنده است که اشتباهات کمتری داشته باشد. مقابل فجر، روز بچه‌های ما نبود و اشتباهات فردی منجر به باز شدن دروازه تیم‌مان شد. تیم حریف از موقعیت‌های خودش بهتر استفاده کرد و به برد رسید.» سرمربی شاهین بوشهر در مورد شانس صعود تیمش به لیگ برتر که با شکست مقابل فجر از دست رفت، ادامه می‌دهد: «در شرایطی می‌توانستیم به صعود امیدوار باشیم که هوادار و بادران امتیاز از دست می‌دادند اما این دو تیم بازی خودشان را با پیروزی پشت سر گذاشتند. ما در نیم‌فصل دوم نهایت تلاش‌مان را به کار گرفتیم و توانستیم خودمان را به کورس مدعیان برسانیم. به‌نوعی شاهین بوشهر فراتر از انتظارات کار کرد اما به هر حال این اتفاق نیفتاد و ان‌شاءالله در فصل بعد تیم با قدرت بیشتری در مسابقات حاضر شود.» مهابادی در مورد بحث تبانی و شرط‌بندی که در هفته‌های پایانی داغ شد، می‌گوید: «ممکن است یک بازیکن اشتباهی در زمین مرتکب شود اما بر اساس شنیده‌ها و گفته‌ها نمی‌توان قضاوت کرد. در تیم خودمان شاهد چنین مسائلی نبودم و تیم‌های دیگر را نمی‌دانم. ما هم شنیده‌ایم تماس‌هایی با برخی بازیکنان گرفته می‌شود. کمیته اخلاق باید این مسائل را رصد و به کمک مجوزهای قضایی آن را کنترل کند.»
 
 
کلانتری: هنوز فجر را لیگ برتری نمی‌دانم
فجرسپاسی شیراز با پیروزی که مقابل شاهین بوشهر به دست آورد حالا تنها یک قدم تا لیگ برتری شدن فاصله دارد. علی‌اصغر کلانتری در مورد بالا رفتن شانس لیگ برتری شدن فجر می‌گوید: «ما یک بازی دیگر داریم و هنوز خودمان را لیگ برتری نمی‌دانیم. یک هفته دیگر از مسابقات باقی مانده و تمام تلاش ما این است که در بازی هفته آینده هم موفق شویم.» کلانتری درباره دوری هشت‌ساله فجرسپاسی از لیگ برتر توضیح می‌دهد: «به هر حال درست است که صدرنشین بازی‌ها هستیم ولی مغرور نمی‌شویم. به بازیکنانم چند هفته پیش گفتم اصلاً نباید دچار غرور شوند. در واقع به آنها اجازه چنین کاری را نمی‌دهم و اگر به اینجا رسیدیم به این دلیل است که بازیکنان ما دچار غرور نشده‌اند. یک ایران آرزو دارند فجرسپاسی لیگ برتری شود ولی تا هفته آخر کار ما به هیچ عنوان تمام‌شده نیست.»
 
 
قربانی: در ایران هر نیمه باید 15 بار VAR گرفته شود
تیم رایکای بابل در تهران مقابل تیم مدعی بادران 3 بر یک شکست خورد تا با 40 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار بگیرد. پیروز قربانی که از این نتیجه بشدت عصبانی بود، با انتقاد از داوری می‌گوید: «یک جایی ما باید یکسری تابوها را بشکنیم. اینکه بگوییم داور خوب بود دروغ است. داور وقتی ضعیف است باید بگوییم. داور ضعیف بود. من کاری ندارم در نتیجه بازی تأثیرگذار بود یا نه. پنالتی که ما از این فاصله دیدیم دوستان من دیدند و می‌گویند نبوده. یکسری خطاها بود که حالت دوگانه رفتار می‌کرد. اگر VAR بیاید فوتبال ایران از یک جنبه دیگر خراب می‌شود. فکر کنم در هر نیمه ۱۵بار باید بروند VAR ببینند. ما باید توان داوری‌مان را بالا ببریم. خیلی‌ها به حقوق داورها گیر می‌دهند، من کاری به این ندارم. کیفیت باید در ایران بالا برود.»
 
 
بیک‌زاده: چرا از مشکوک بودن حرف می‌زنید؟
امید روانخواه سرمربی بادران بعد از پیروزی تیمش مقابل رایکای بابل در مصاحبه‌ای در مورد نتیجه بازی مس کرمان و هوادار صحبت کرد و شکست 3 بر یک مس در زمین خودش را نتیجه‌ای تعجب‌آور قلمداد کرد‌. شاید صحبت‌های او بیشتر به این دلیل بوده که با پیروزی هوادار شانس بادران برای صعود به لیگ برتر کمتر شده ولی جالب اینجاست که هاشم بیک‌زاده نسبت به صحبت‌های روانخواه واکنش نشان داده و در مورد شکست مس می‌گوید: «ما در این بازی پنج، شش بازیکن خود را نداشتیم و این مشکلی بود که در چند بازی گذشته هم با آن دست و پنجه نرم می‌کردیم.  وی درباره صحبت‌های روانخواه ادامه می‌دهد: «متأسفانه در فوتبال ایران این موضوع باب شده برخی مربیان به خودشان اجازه می‌دهند در مورد همه چیز صحبت کنند و ادعای حرفه‌ای‌گری هم دارند. تیم ما شانس زیادی برای لیگ برتری شدن داشت و اگر هوادار را شکست می‌دادیم قطعاً می‌توانستیم در بازی آخر هم به پیروزی رسیده و به لیگ برتر صعود کنیم. جالب اینجاست که دوستان این باخت را تعجب‌آور یا مشکوک قلمداد می‌کنند ولی نمی‌خواهند در مورد تیم خودشان حرف بزنند.»

Page Generated in 0.0062 sec