printlogo


کد خبر: 232408تاریخ: 1400/4/23 00:00
طنزیم
خنجر از پشت

هومن جعفری

در برنامه این هفته آقای میثاقی مشخص شد که اعضای باشگاه پرسپولیس صد بار با ایشان تماش گرفته بودند به این نیت که رسول ‌پناه برای افشاگری علیه یحیی گل‌محمدی به این برنامه راه داده نشود!
هرجای دنیا، شما بیایی در برنامه‌ات اعلام کنی که به درخواست یک باشگاه، روی مهم‌ترین سوژه فوتبال چشمت را بسته‌ای ولی صد برابر بدترش را سر تیم رقیبت آورده‌ای، اول مجوز روزنامه‌نگاری یا برنامه اجرا کردنت را باطل  می‌کنند، بعد در نخستین برنامه بعدی طرف را می‌آورند که حرف بزند ببینند این بابا قرار بوده چه حرف‌هایی بزند که یک باشگاه دنبال بیان نشدنش بوده!
منتهی اینجا برعکس است! اول حرف شما را گوش می‌کنند و جلوی افشای حقایق را می‌گیرند، بعد که یک روزی یادت رفت که چقدر هوایت را داشته‌اند و شروع کردی به متلک انداختن و کنایه زدن، آن وقت این قصه را برای ضایع کردنت بیان می‌کنند! یعنی آقای میثاقی! باید برایت تأسف خورد که چشمت را روی یک سوژه مهم بستی چون به شما زنگ زده بودند و خواهش کرده بودند، بعد برای ضایع کردن همان آدم ها، آمدی و بازگویش کردی! یا حرفشان را گوش نمی‌کردی و رسول پناه را می‌آوردی حرف بزند، یا وقتی شریک جرم بودی، خنجر از پشت نمی‌زدی!
الان هم دیر نشده! آقای رسول پناه را بیاور ببینیم آن همه اتهامی که زد را می‌تواند ثابت کند؟ اگر کرد که مجوز مربیگری یحیی را باطل کنید. اگر نتوانست، باشگاه از او شکایت و اعاده حیثیت کند. اینکه دیگر کاری ندارد!
 

Page Generated in 0.0059 sec