printlogo


کد خبر: 232391تاریخ: 1400/4/23 00:00
دادگر: با یک پله نزول، سرپرست شدم

رئیس فدراسیون تیراندازی که انتقادهای زیادی به حضورش به عنوان سرپرست فدراسیون شده است؛ می‌گوید: «دوره سرپرستی من بر فدراسیون تیراندازی بین ۳ تا ۶ ماه است و منع قانونی هم ندارد.»
علی دادگر درباره تصمیم وزارت ورزش می‌گوید: «در آستانه المپیک هستیم و نمایندگان ایران باید تا چند روز دیگر در این رقابت‌ها شرکت کنند. به همین خاطر وزارت ورزش تصمیم گرفت که آرامش فدراسیون حفظ شود. کاری هم که انجام شده، خلاف قوانین نیست. این را هم در نظر بگیرید که با یک پله تنزل سرپرست فدراسیون تیراندازی شدم. البته بعد از چهار سال خدمت این امر طبیعی بود وزیر ورزش اعتماد کردند و من را سرپرست انتخاب کردند و امیدوارم وظایفم را به خوبی انجام دهم.»
سرپرست فدراسیون تیراندازی درباره بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی هم می‌گوید: «فدراسیون تیراندازی جزو فدراسیون‌هایی است که تعداد سهمیه زیادی به دست آورده و در ادامه بازدیدهای وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک نوبت به فدراسیون تیراندازی رسید و با تیراندازان اعزامی به المپیک دیدار کردند.»
او درباره شرایط تیم اعزامی هم می‌گوید: «خوشبختانه از اردیبهشت تا امروز 2 اعزام به مجارستان و کرواسی داشتیم و اردوهای خوبی را هم برگزار کردیم. در این مدت به مهمات مناسب دسترسی داشتیم و سلاح‌های‌مان به روز شد. به علاوه در جام جهانی کرواسی و قهرمانی اروپا حاضر شدیم و بچه‌ها خود را محک زدند.»
او در پاسخ به این سؤال که چه پیش‌بینی‌ای از عملکرد تیراندازان در المپیک دارید، می‌گوید: «نه من و نه هیچ‌یک از بچه‌های تیراندازی نمی‌توانیم در این مورد اظهارنظر کنیم چرا که نمی‌خواهیم سطح توقعات را بالا ببریم. به علاوه در این رشته اظهارنظر کردن کار سختی است چون فراز و نشیب‌های زیادی دارد. جواد فروغی در مسابقات اخیر دو مدال طلای جهان را به دست آورده که کار بسیار بزرگی است. فاطمه کرم‌زاده هم به عنوان نفر اول تفنگ بادی به فینال راه پیدا کرد. اگر این نتایج در المپیک تکرار شود مطمئناً مسرت بخش خواهد بود.»

Page Generated in 0.0062 sec