printlogo


کد خبر: 232385تاریخ: 1400/4/23 00:00
انتخاب مربیان پایه برعهده ما است
ماجدی: کلید کمیته جوانان را تحویل می‌دهم

این اظهارنظر عزیزی خادم که همه امور تیم‌های ملی پایه را به مهدی مهدوی‌کیا محول خواهد کرد خیلی به مذاق میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان خوش نیامده است.
 او در مصاحبه‌ای که پیرامون همین موضوع انجام داد به صراحت گفت اگر قرار است همه برنامه‌های تیم‌های ملی پایه را مهدی مهدوی‌کیا انجام بدهد او کمیته جوانان را تحویل رؤسا خواهد داد! ماجدی در این باره می‌گوید: «اگر رئیس فدراسیون علاقه‌مند است که کار را در تیم‌های پایه به مهدوی‌کیا بسپارد در آن صورت من کلید این کمیته را در اختیار رؤسا قرار می‌دهم. با توجه به مسابقاتی که تیم المپیک در پیش دارد، فدراسیون و در رأس آن عزیزی خادم تصمیم گرفت هر چه سریع‌تر برای این تیم برنامه‌ریزی صورت بگیرد. 
به همین دلیل وی مذاکراتی را با مهدی مهدوی‌کیا انجام داد و او هم تلویحاً موافقت کرد که به عنوان سرمربی در تیم المپیک کار کند. نشستی هم در کمیته ملی المپیک با حضور ریاست فدراسیون و آقای صالحی امیری برگزار شد و در این جلسه هماهنگی‌های خوبی برای حضور پرقدرت تیم المپیک در مسابقات پیش رو صورت گرفت. حقیقت این است با بنده چنین صحبتی نشده و من هم این موضوع را از طریق رسانه‌ها متوجه شدم.
 همکاران رسانه‌ای تماس‌های متعددی با من پیرامون این اظهارنظر عزیزی خادم گرفتند اما همانطور که می‌دانید کمیته جوانان یک وظیفه ذاتی دارد که تیم‌های پایه را هماهنگی کند.
 من هم به عنوان مسئول کمیته با قدرت به کارم ادامه می‌دهم مگر آنکه عزیزی خادم تصمیم داشته باشد از فرد دیگری به جای من استفاده کند.»
ماجدی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه می‌دهد: «واقعیت این است که دو حاکم در یک اقلیم نمی‌توانند کار کنند که در آن صورت ‌آش یا شور می‌شود یا بی‌نمک. 
اگر آقای عزیزی خادم علاقه‌مند است که کار را به مهدی مهدوی‌کیا بسپارد، طبیعتاً سند کمیته جوانان به اسم من نخورده و این کمیته ارث پدری من هم نیست. در آن صورت من کلید این کمیته را در اختیار رؤسا قرار می‌دهم و به عنوان عضو هیأت رئیسه تمام تلاش خود را انجام می‌دهم که به فوتبال این مملکت خدمت کنم. 
اختلاف نظری هم وجود ندارد، چون در صحبت‌هایی که در نشست‌های مختلف داشتیم تمامی اختیارات در حوزه تیم‌های پایه در اختیار کمیته جوانان است و ما مسأله پشت پرده‌ای نداریم. 
اگر تمایلی وجود دارد می‌توانند کار را در اختیار دیگران قرار بدهند وگرنه که ما با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم.»
 رئیس کمیته جوانان می‌گوید: «ما باید از متولدین 1377 در مسابقات آبان ماه استفاده کنیم که زیرمجموعه مسابقات زیر 23 سال آسیا خواهد بود. 
دور نهایی مسابقات در سال 2022 در ازبکستان برگزار می‌شود و بازی‌های آسیایی و کار تیم ما در آنجا به اتمام خواهد رسید. بعد از این مسابقات مقدماتی المپیک برگزار خواهد شد که ما باید با متولدین سال 1379 در این مسابقات و در مرحله نهایی که در سال 2024 برگزار می‌شود شرکت کنیم. 
تصمیم داریم تیم المپیک را با سن کمتر ببندیم که همین نفرات به امید خدا در المپیک آینده حضور داشته باشند و 4 سال در خدمت تیم ما باشند. 
من و همکارانم در کمیته جوانان برای چنین برنامه استعدادیابی مهمی 124 ساعت کاری وقت گذاشتیم. این برنامه را به هیأت رئیسه و ریاست فدراسیون تقدیم کردم که اگر آنها مصوب کنند، تا مهر و آبان استعدادیابی در کل کشور انجام خواهد شد.
 دست دلال و واسطه قطع شده و اگر این استعدادیابی صورت بگیرد به جرأت می‌گویم ما برای تیم‌های زیر 15 و 20 سال حداقل 60 بازیکن آماده در اختیار خواهیم داشت. همانطور که می‌دانید باشگاه‌ها معمولاً تأمین کننده بازیکنان تیم ملی هستند ولی در کشور ما همه چیز برعکس است. 
ما از باشگاه‌ها خواسته‌ایم که بهترین‌های‌شان را به هیأت‌های استانی معرفی کنند اما حقیقتاً نمی‌توانیم منتظر آنها بمانیم و خودمان باید دست به کار شویم و تا آبان ماه این استعدادیابی را به اتمام برسانیم.»
 

Page Generated in 0.0056 sec