printlogo


کد خبر: 232383تاریخ: 1400/4/23 00:00
لژیونرها

دبل مهاجم سابق پرسپولیس مقابل براگا
اثرگذاری علیپور در ترکیب ماریتیمو
اگرچه امیر عابدزاده از ماریتیمو جدا شده است اما علی علیپور دیگر بازیکن ایرانی این تیم به حضور خود در جمع بازیکنان ماریتیمو ادامه خواهد داد. 
البته ادامه حضور علی علیپور در تیم ماریتیمو قابل پیش‌بینی بود، به این خاطر که مهاجم سابق تیم پرسپولیس بعد از راهیابی به ترکیب ثابت این تیم در هفته‌های پایانی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در سه بازی با خلق یک موقعیت گل و به ثمر رساندن دو گل 9 امتیاز برای تیمش به ارمغان آورد و یکی از بازیکنان اثرگذار در بقای تیم ماریتیمو بود. از سویی علی علیپور یک فصل دیگر با ماریتیمو قرارداد دارد و باید نسبت به این قرارداد متعهد باشد.
 تمرینات آماده‌سازی تیم ماریتیمو برای فصل جدید آغاز شده است و نکته جالب اینکه در بازی دوستانه ماریتیمو با براگا علی علیپور زننده دو گل از سه گل تیمش بود. 
علی علیپور در هفته‌های پایانی فصل گذشته لیگ برتر پرتغال در پست وینگر هم برای ماریتیمو بازی کرد و این برای اولین بار بود که مهاجم سابق تیم پرسپولیس در این پست ایفای نقش می‌کرد. البته بعد بازی در این پست به پست اصلی‌اش یعنی مهاجم برگشت و به نظر می‌رسد در فصل جدید هم برای ماریتیمو در پست مهاجم بازی خواهد کرد. سرمربی تیم پیش‌بینی کرده است فصل جدید علی علیپور با توجه به وفق پیدا کردن با شرایط بازی در لیگ برتر پرتغال تبدیل به یکی از مهاجمان برتر این لیگ شود.
 
 
مدافع تیم ملی تست پزشکی داد
حسینی در تمرینات کایسری اسپور
سایت فوتبالی tgrthaber گزارش داد که بازیکنان جدید کایسری اسپور تا یکی دو روز آینده به این تیم منتقل خواهند شد. این رسانه نوشت که مجید حسینی روز دوشنبه تست پزشکی داد و با موفقیت آن را سپری کرد و این مدافع کشورمان می‌تواند در تمرینات تیم شرکت کند. قرارداد او نیز در روزهای پیش رو رسمی خواهد شد. 
حسینی دو فصل گذشته را در باشگاه ترابزون اسپور ترکیه گذرانده و این فصل می‌خواهد به تیم کایسری اسپور بپیوندد. به گفته سایت tgrthaber تیم کایسری اسپور با خریدهایی که در تابستان داشته می‌خواهد نتیجه خوبی در این فصل سوپرلیگ ترکیه به ثبت برساند.
 
 
گزارش سایت انگلیسی از شرایط وینگر ایرانی
جدایی جهانبخش قطعی است
سایت انگلیسی «sussexlive»در گزارشی با اشاره به اینکه علیرضا جهانبخش مورد توجه باشگاه فاینورد هلند قرار دارد، نوشت: «به نظر می‌رسد دوران سه‌ساله حضور جهانبخش در برایتون به سر رسیده است. 
تعدادی از بازیکنان هستند که به احتمال زیاد زمان بیشتری نسبت به علیرضا برای بازی پیدا خواهند کرد و او احتمالاً راضی نیست که برای مدت زمان بیشتری نیمکت‌نشین بماند. البته این قابل درک است که فاینورد می‌خواهد جهانبخش را جانشین استیون برگویس کند که به تازگی به رقیب این تیم یعنی آژاکس پیوسته است. 
با دیدن عکس‌های تمرینی باشگاه، می‌توان دید که این بازیکن ایرانی هنوز به جمع مردان گراهام پاتر نپیوسته و ممکن است برای مدت طولانی‌تری در کنار آنها نباشد. اگر علیرضا اقدام به ترک برایتون کند، او همیشه به خاطر ضربه قیچی برگردانش به چلسی در روز سال نوی میلادی 2020 در یادها می‌ماند.»
 
 
شرط سن پولتن برای جدایی هافبک ایرانی
اسدی برای بازگشت باید پول بدهد
رضا اسدی بازیکن ایرانی که یک سال از قراردادش با سن پولتن اتریش باقی مانده خواستار پایان همکاری با این باشگاه شده است. باشگاه سن پولتن خواستار ۳۰۰ هزار دلار برای فسخ قرارداد شده است که این مسأله با اعتراض اسدی مواجه شد. این بازیکن در جلسه با مدیران سن پولتن حضور پیدا کرد و بعد از جلسه طرفین به این نتیجه رسیدند اسدی برای انتقال به دیگر تیم‌های اروپایی می‌تواند به طور آزاد از باشگاه جدا شود و نیازی به پرداخت رقم رضایتنامه ندارد اما در صورت حضور در لیگ‌های آسیایی و ایران این بازیکن باید مبلغی را برای رضایتنامه به باشگاه سن پولتن پرداخت کند.
در نیم فصل لیگ اتریش، سه باشگاه ایرانی برای جذب اسدی اقدام کردند که حاضر به پرداخت رضایتنامه برای انتقال او شدند و همین اقدام کار هافبک ایرانی را برای آزادی بدون پرداخت مبلغ رضایتنامه سخت کرده است. ظاهراً مسئولان این باشگاه می‌دانند اسدی در ایران مشتریانی دارد و به همین دلیل شرط و شروطی را برای این بازیکن در نظر گرفته‌اند.

Page Generated in 0.0057 sec