printlogo


کد خبر: 232376تاریخ: 1400/4/23 00:00
خبر

عارف به دربی می‌رسد
 عارف غلامی، مدافع تیم استقلال که در بازی مقابل سایپا به دلیل مصدومیت بیرون رفت، خود را آماده دربی می‌کند. در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر، استقلال پیش از دربی حذفی مقابل سایپا صف‌آرایی کرد و در نهایت موفق شد با دبل امیر ارسلان مطهری پیروز شود و با برد به دربی حذفی در مرحله یک چهارم نهایی برسد. عارف غلامی یکی از خوب‌های استقلال مقابل سایپا بود ولی به علت مصدومیت نتوانست نود دقیقه بازی کند و در دقیقه ۷۳ دانشگر جایگزین او شد. عارف در این بازی هشت قطع توپ داشت و با یک تکل موفق نیز توپ‌ربایی کرده بود. غلامی که در این بازی سقوط شدیدی به زمین داشت، از ناحیه استخوان لگن 
ضرب خوردگی شدیدی پیدا کرد. ولی به نظر نمی‌رسد این اتفاق مانع حضورش در دربی شود و این مدافع جوان استقلال احتمالاً در دربی حاضر خواهد شد و یکی از اعضای سه نفره دفاع استقلال خواهد بود.
 
 
باز هم ماجرای انتقال قایدی  بر سر زبان‌ها افتاد
وضعیت 2 بازیکن خارجی دیگر الغرافه یعنی سفیان هنی از الجزایر و جاناتان کوجای از ساحل عاج هنوز مشخص نیست و باید دید تصمیم استراماچونی در این خصوص چه خواهد بود. سرمربی ایتالیایی که هفته گذشته رسماً سرمربی الغرافه شد هر چه زودتر باید بازیکنان مدنظر خود را برای پنجره تابستانی مشخص کند. به گفته رسانه‌های قطری آندره‌آ استراماچونی به دنبال علی کریمی و مهدی قایدی نیز است و باید دید چه اتفاقی در پنجره نقل و انتقالات این باشگاه رخ خواهد داد. از علی کریمی، بازیکن فصل گذشته الدحیل و کنونی اس‌سی قطر به عنوان گزینه اصلی استراماچونی نام برده می‌شود. استرا به نوعی احیاگر بازیکن ریزنقش استقلال بود و علاقه خاصی به نحوه بازی قایدی دارد. از طرفی خود قایدی هم به دلیل جولانی که استرا به او داد، دوست دارد یک بار دیگر شاگرد این مربی شود. به نظر می‌رسد شرایط این انتقال مهیا است و باید دید باشگاه استقلال در نهایت چه تصمیمی برای قایدی که امسال فوق‌العاده کار کرده، می‌گیرد.
 
 

Page Generated in 0.0058 sec