printlogo


کد خبر: 232375تاریخ: 1400/4/23 00:00
آقای شکوری آن کسی که پنج سال محروم شد، من نبودم!
فریاد شیران: اگر گل‌محمدی در انگلیس بود 6 ماه محروم می‌شد

 مهدیه دریابیگی 
 
مشکلات استقلالی‌ها یکی و دوتا نیست. نکته اینجا است که در این اوضاع بلبشو، پرسپولیسی‌ها هم سعی می‌کنند در آستانه بازی دربی جو را بیشتر متشنج کنند تا شرایط به گونه‌ای پیش برود که فاتح دربی خودشان باشند. به همین دلیل هم مصاحبه‌های جنجالی این تیم از بازی با گل‌‎گهر شروع شد و هنوز ادامه دارد. البته بعد از یحیی و پیروانی، این بار نوبت به ابراهیم شکوری رسیده تا برای استقلال شمشیر را از رو ببندد اما این بار استقلالی‌ها ساکت ننشستند و بعد از شکایت از یحیی به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی، این بار از خجالت شکوری در آمده و پاسخ تمام حرف‌هایش را داده‌اند. ناصر 
فریاد شیران که به تازگی مدیر اجرایی تیم استقلال شده است، روز گذشته پاسخ پرسپولیسی‌ها را اینگونه داد.
 
این روزها استقلال درگیر مشکلات مالی و شکایت طلبکاران است و به نظر می‌رسد اوضاع این تیم اصلاً خوب نیست!
طی چند وقت اخیر استقلال درگیر شکایت بازیکنان داخلی و خارجی بود اما قراردادی که آقای مددی با کارگزارها بست، باعث شد چندین میلیارد به باشگاه استقلال تزریق شود و ما بتوانیم رضایت طلبکاران را جلب کنیم. طی این مدت غیر از دیاباته، میلیچ و جباروف حتی بازیکنان داخلی مثل نورافکن هم از باشگاه استقلال شکایت کردند که در نهایت رضایت طلبکاران حاصل شد. حتی استقلال رضایت کادرفنی سابق استقلال یعنی فکری و مرفاوی را نیز جلب کرد که آنها هم از باشگاه استقلال و آقای مددی بابت این قضیه تشکر کردند اما متأسفانه با تمام کارهایی که شده است، هیأت مدیره سابق استقلال و حتی توفیقی که مدت‌ها است هیچ سمتی در استقلال ندارد علیه این باشگاه صحبت کرده‌اند و دائما استوری می‌گذارند.
یحیی گل‌محمدی این روزها علیه استقلال صحبت می‌کند و باشگاه استقلال هم از او شکایت کرده است. ماجرای شکایت استقلال از این مربی به کجا کشید؟
آنها فقط بلد هستند هوچی‌گری کنند. ما از این آقا به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت کرده‌ایم و باید در این کمیته‌ها جوابگو باشد. اگر یحیی در فوتبال انگلیس بود به خاطر کارهایش در  بازی با گل‌گهر شش ماه محروم می‌شد. نکته اینجا است که این روزها آنها می‌خواهند هوچی‌گری کنند. مثلاً همین ابراهیم شکوری که علیه من صحبت می‌کند، چقدر از من کوچکتر است. اصلاً سوابق من را می‌داند. حالا سوابق خودش را رو کند. هنوز پای آقایان در قرارداد ویلموتس گیر است و باید بابت قرارداد ترکمانچای غرامت بدهد. بنده پنج سال به صورت افتخاری در کمیته اخلاق بودم و زیر و بم این فوتبال و تخلفاتش را می‌دانم. قبلاً هم به یحیی گل‌محمدی گفته بودم که بهتر است ماجرای «الف، میم » را مشخص و بعد صحبت کند. اصلاً چطور می‌شود رادوشویچ شش سال در فوتبال ایران است و بازی نمی‌کند تا آقایان را هم تهدید می‌کند، فوراً در پاسخ می‌گویند: «پاشو بیا ایران» تا سکوت کند! بهتر است ماجرای این بازیکن را روشن کنند.
به نظر می‌رسد مطالب زیادی را می‌دانید و مستندات زیادی در دست دارید؟
گفتم که من کجا کار می‌کردم و چقدر از این فوتبال اطلاع دارم. اگر آقایان حرفی دارند بیایند بزنند تا مشخص شود که چه کسی برنده و بازنده است.
در آستانه دربی عملکرد پرسپولیسی‌ها باعث بروز حاشیه‌هایی شده است!
آنها هیچ کاری نمی‌توانند بکنند. فردا در زمین همه چیز مشخص می‌شود و امیدوارم که هواداران دو تیم بازی خوبی را از دو تیم شاهد باشند. آقایانی هم که مثل شکوری به فکر جمع‌آوری فالوور هستند بهتر است پرونده‌های قبلی خود را جمع وجور کنند و فکری به حالت غرامت ویلموتس کنند. استقلال با این مسائل به حاشیه نمی‌رود. آقای شکوری این من نبودم که در این فوتبال پنج سال محروم شدم، خودت می‌دانی از چه کسی حرف می‌زنم.
 

Page Generated in 0.0043 sec