printlogo


کد خبر: 232371تاریخ: 1400/4/23 00:00
پواری‌اِی: پای دیگر مک‌گرگور را هم می‌شکنم

داستین پواری‌اِی تهدید کرده پای دیگر کانر مک‌گرگور را خواهد شکست. پواری‌اِی در مبارزه UFC، از سوی مک‌گرگور تهدید به مرگ شد.
این مبارزه که بسیار برای آن تبلیغ شده بود، به شکلی شوکه‌کننده به پایان رسید. در انتهای راند اول، مک‌گرگور به‌دلیل شکستگی پایش مجبور به ترک رینگ شد.
پواری‌اِی در راند اول برتر بود و وقتی مسابقه متوقف شد، امتیازات او از دید هر سه داور مسابقه بیشتر از رقیبش بود. او ضربات سختی به مک‌گرگور وارد کرده بود.
پواری‌اِی آمریکایی که حالا از سه مبارزه با مک‌گرگور، دوتا را برده، گفته مبارز ایرلندی تقلب کرده است. او گفت: «من دوست داشتم با کنترل کامل با او مبارزه کنم. اما او سه انگشتش را در دستکش من کرده بود. این کار تقلب است. کاری که کانر انجام داد تقلب است.»
مک‌گرگور کمی بعد یک مشت زد که به هدف برخورد نکرد و وقتی پایش را روی زمین گذاشت، دچار شکستگی نازک‌نی و درشت‌نی پا شد.
مک‌گرگور ایرلندی که جراحی موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشته، گفت این مبارزه تمام نشده و خواهان نبرد چهارم با پواری‌اِی شده است.
رقابت بین آنها شدت هم گرفته، چراکه مک‌گرگور قول داده بود 500هزار دلار به مؤسسه خیریه پواری‌اِی کمک کند، ولی در این باره بحث زیادی شده است. مک‌گرگور گفت به او نگفته‌اند پولش کجا خرج خواهد شد.
پیش از مسابقه هم این دو نفر بسیار برای هم کری خواندند. پواری‌اِی می‌گوید: «کری‌های ما برایم مهم نبود. اما اینکه او من را تهدید به مرگ کرد، روی من اثر گذاشت. او با پای شکسته نشسته بود و با دستش به سرش اشاره می‌کرد و می‌گفت به سرت شلیک خواهم کرد. اما چه کار می‌کنی؟ این واقعاً چندش‌آور است. حالا که اینطور است، پای دیگرش را هم می‌شکنم!»
 

Page Generated in 0.0056 sec