printlogo


کد خبر: 232347تاریخ: 1400/4/22 00:00
رضایت مدیران استقلال از هزینه‌های فرهاد
سکوت مددی مقابل پاداش‌های شخصی مجیدی!

اول بار که سرمربی استقلال از حساب شخصی‌اش به بازیکنان پاداش داد بسیاری از کارشناسان با وجود تمجید از حس تیم‌دوستی سرمربی استقلال اما از مدیران باشگاه خواستند مانع از ادامه این روند شوند و خودشان مسئولیت پرداخت‌هایی از این دست را به عهده بگیرند اما درکمال ناباوری این ماجرا در استقلال همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد تصمیم‌گیران در این باشگاه چندان هم بی‌میل نیستند که مجیدی به همین طریق به مربیگری در استقلال ادامه دهد و مسئولیت‌هایی که در حقیقت هیچ تعهدی درباره آن نداده را انجام دهد؛ مسئولیت‌هایی که بی‌گمان به عهده مدیران باشگاه است نه اعضای کادرفنی.
بعد از بازی با سایپا نیز این خبر تکراری که فرهاد مجیدی از حساب شخصی خود به حساب بازیکنان پاداش واریز کرده در رسانه‌ها به چشم خورد. خبری که نشان می‌دهد مدیریت باشگاه استقلال هیچ اهمیتی برای اقدامات مجیدی قائل نیست و ظاهراً دوست دارد سرمربی تیمش در این حوزه که مربوط به مدیران است همچنان نقش‌آفرین اصلی باشد!
 این وضعیت شاید در ظاهر مشکل حادی برای باشگاه استقلال به حساب نیاید اما بدون شک تصویر مطلوبی از این باشگاه در افکار عمومی پدید نخواهد آورد و جایگاه استقلال را تا حد یک باشگاه آماتور و نه چندان حرفه‌ای تنزل خواهد داد. حال شاید به شکل موردی بتوان پرداخت پاداش از حساب سرمربی به بازیکنان را پذیرفت اما تکرار این ماجرا هرگز نمی‌تواند تصویر مطلوبی از باشگاه استقلال پدید آورد.
فرهاد مجیدی اکنون با احتساب بازی مقابل پدیده، گل‌گهر، تراکتور و سایپا، چهار بازی است که از حساب خودش به حساب بازیکنان پول واریز می‌کند و مدیرعامل باشگاه استقلال نیز هیچ واکنشی به این ماجرا ندارد و حتی شفاف‌سازی نمی‌شود مبالغی که از حساب مجیدی به حساب بازیکنان رفته آیا قرار است دوباره به حساب این مربی بازگردد یا همچنان این رویه ادامه خواهد داشت و باشگاه نیز قصد ندارد تسویه حسابی با سرمربی‌اش انجام دهد؟!
سکوت مدیرعامل باشگاه استقلال در حالی نگرانی‌ها نسبت به ادامه این روند را افزایش داده که حتی درباره پرداخت معوقات بازیکنان نیز هیچ اظهارنظری از سوی مدیریت باشگاه استقلال انجام نمی‌شود.

Page Generated in 0.0056 sec