printlogo


کد خبر: 232344تاریخ: 1400/4/22 00:00
دین‌محمدی: قهرمانی در جام حذفی آخرین شانس استقلال است

 سیروس دین‌محمدی پیشکسوت استقلال در خصوص بازی استقلال مقابل سایپا می‌گوید: «کار در نیمه اول کمی گره خورد اما تیم در فاز هجومی خوب بود و با مالکیت بالا، موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد. 
سایپا برای کسب تساوی و حداقل امتیاز به این مسابقه آمده بود و زوری برای حمله و خطرسازی نداشت. آبی‌پوشان هیچ موقعیتی به سایپا ندادند و منطقی دفاع کردند. ماشین‌سازی سقوط کرده اما مقابل سپاهان و مس رفسنجان خیلی خوب بازی کرد، ولی سایپا که شانس ماندن دارد خیلی ضعیف بود و حتی در بعضی صحنه‌ها تعداد پاس‌های آنها به عدد ۳ نمی‌رسید. 
در کل برد و ۳ امتیاز شیرینی برای استقلال بود.» دین‌محمدی در رابطه با عملکرد درخشان ارسلان مطهری پیش از دربی ۹۶ می‌گوید: «دربی شرایط خاص خود را دارد و همیشه سخت است و نمی‌شود گفت یک بازیکن حتماً گل می‌زند یا نه. ارسلان بعد از چند بازی به شرایط خوبی رسید و ۲ گل زد و طلسم گل نزدن را شکست. یک فوروارد وقتی چند وقت گل نزند از نظر روحی روانی به هم می‌ریزد و دربی هم بیشتر به شرایط روحی روانی بازیکنان و تیم‌ها بستگی دارد.»
 دین‌محمدی درباره دربی جام حذفی و شانس استقلال برای کسب پیروزی می‌گوید: «دربی همیشه جذاب است حتی اگر در رده نوجوانان باشد. جام حذفی آخرین شانس استقلال برای کسب جام است و هواداران پس از دور شدن از قهرمانی لیگ، انتظار یک قهرمانی و جام را دارند.»
 دین‌محمدی در رابطه با آکادمی استقلال اینطور اظهارنظر می‌کند: «محمدرضا مهران‌پور از استقلالی‌های خوب و باتجربه است و امیدوارم موفق باشد. ناصر فریادشیران زحمات زیادی برای آکادمی استقلال کشید و خوب کار کرد. او نتایج و قهرمانی‌های خیلی خوبی کسب کرد و فضای آکادمی استقلال را در حد باشگاه‌های اروپایی ساخت. اگر او درست کار نمی‌کرد این نتایج خوب را نمی‌گرفت. باید قدر چنین مدیرانی را بدانیم.»
 
 
 

Page Generated in 0.0047 sec