printlogo


کد خبر: 232338تاریخ: 1400/4/22 00:00
قائمی یک صدم افتخارات من را هم ندارد

آلکنو علی رغم میل باطنی به ماجرای فرهاد قائمی و رفت و آمد او به تیم ملی هم ورود کرد: «من نمی‌خواستم در این خصوص صحبت کنم اما چون بقیه زیاد صحبت می‌کنند می‌خواهم روشنگری کنم. من بزرگتر از قائمی هستم. وی در مورد گذشته و عناوین صحبت کرده و باید بگویم یک صدم عناوینی که من کسب کرده‌ام را به دست نیاورده است. من رو در رو با او صحبت کردم اما او در یک خبرگزاری جوابم را داد.»
او ماجرای حضور قائمی در تمرین را هم اینطور روایت کرد: «به من گفته شد بازیکنی داریم که می‌تواند در سرویس و دریافت خوب باشد و منظور آنها قائمی بود. به من گفتند که او ازدواج کرده اما تمرین می‌کند و یک مصدومیت جدی هم داشته است. موضوع قائمی منتفی شد اما بعد از لیگ ملت‌ها به روسیه رفتم و دو روز قبل از آمدن به ایران در روزنامه‌های روسی خواندم که قائمی به تیم ملی دعوت شده است. چند ساعت بعد مترجمم با من تماس گرفت و از طرف خوش‌خبر نظرم را جویا شد. من هم جواب دادم که اگر آماده باشد شرایط او را بررسی خواهم کرد و مشکلی ندارم.»
او ادامه داد: «همین شرایط را هم برای میرزاجانپور تشریح کردیم. من جلوی همه بازیکنان به این دو بازیکن اشاره کردم و گفتم تا زمان اعزام به المپیک تنها ٨ تمرین باقی مانده و تنها دو سه روز زمان دارید که خودتان را نشان دهید اما بعد از تمرین اول دیدم قائمی در شرایط مطلوب نیست. می‌دانم که تمرین کرده است اما چیزی که من دیدم و چون نمی‌خواستم او را با تمرینات فشرده اذیت کنم و وقتش را بگیرم بعد از تمرین از وی خداحافظی کردم. اگر این فرصت دو سه ماه قبل از المپیک رخ می‌داد می‌توانستم زمان بیشتری به وی بدهم اما ١٠ روز مانده به اعزام این امر غیرممکن بود.»

Page Generated in 0.0047 sec