printlogo


کد خبر: 232328تاریخ: 1400/4/22 00:00
خبر

اسکوچیچ دربی را از نزدیک نمی‌بیند
سرمربی تیم ملی دربی پنجشنبه را از نزدیک نخواهد دید چون او در کشور خود به سر می‌برد و قرار است اواخر تیر ماه به تهران بازگردد. او در هماهنگی‌های صورت گرفته با فدراسیون فوتبال متذکر شده که این بازی را از طریق تلویزیون خواهد دید. همچنین برخی از دستیاران اسکوچیچ با حضور در استادیوم آزادی بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند و به همین منظور گزارشی را هم برای ارائه به سرمربی تیم ملی تنظیم خواهند کرد.
همچنین در غیاب اسکوچیچ در تهران آنالیزور تیم ملی بازی‌های لیگ برتر را تک به تک رصد می‌کند و بعد از بازگشت سرمربی تیم ملی از کرواسی گزارشی به او ارائه خواهد داد. سرمربی تیم ملی در بازگشت دوباره به تهران که اواخر تیر ماه خواهد بود برنامه آماده‌سازی تیم ملی را تدوین کرده و به فدراسیون فوتبال ارائه خواهد داد.
اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در جلسه روز یکشنبه خود به اتفاق به ادامه حضور اسکوچیچ در رأس کادر فنی تیم ملی نظر مثبت دادند. تیم ملی از شهریور ماه جاری تا فروردین سال آینده درگیر بازی‌های پایانی مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا خواهد شد.
 
 
اعلام زمان معرفی سرمربی جدید رقیب ایران
طه در کادر فنی لبنان می‌ماند
سایت «اف جی» لبنان خبر داد فدراسیون فوتبال این کشور چهارشنبه سرمربی جدید تیم ملی را معرفی می‌کند. چند گزینه روی میز فدراسیون وجود دارد و یکی از این گزینه‌ها انتخاب خواهد شد.
جمال طه سرمربی کنونی تیم ملی لبنان در کادر فنی باقی می‌ماند و به عنوان دستیار اول کار خواهد کرد. چند گزینه عربی روی میز فدراسیون فوتبال لبنان قرار دارد.
لبنان رقیب تیم ملی کشورمان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 است.
 
 
اردن میزبان احتمالی دیدار با تیم ملی ایران
چراغ سبز فدراسیون سوریه به دعوت از خریبین
در زمان حضور نبیل معلول روی نیمکت تیم ملی سوریه، عمر خریبین مرد سال فوتبال آسیا در سال 2018، در یکی از اردوهای تیم ملی کشورش با معلول دچار درگیری لفظی شد و این مربی تونسی تصمیم گرفت خریبین را از تیم ملی سوریه اخراج کند.
پس از استعفای معلول و حضور نزار محروس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی سوریه، او از احتمال حضور عمر خریبین در تیم ملی این کشور خبر داد. حالا وب سایت عربستانی کووورة اعلام کرده است که این بازیکن می‌تواند به اردوی تیم ملی دعوت شود.
روز یکشنبه حاتم الغائب رئیس فدراسیون فوتبال سوریه اعلام کرد که حکم محرومیت عمر خریبین لغو شده است، بنابراین کادر فنی جدید به سرپرستی نزار محروس می‌تواند او را به اردوی تیم ملی دعوت کند.حاتم الغائب گفت: «نزار محروس کسی است که خواستار پایان محکومیت عمر خریبین شد و او در اردوها و مسابقات آینده در جمع ملی‌پوشان خواهد بود.»
رئیس فدراسیون سوریه تأیید کرد که اردن به عنوان اولین گزینه برای میزبانی این تیم از رقیبان در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی مدنظر سوری‌هاست و سپس قطر و بحرین به عنوان گزینه‌های دوم و سوم در دسترس خواهند بود.
 
 
 
 

Page Generated in 0.0049 sec