printlogo


کد خبر: 232326تاریخ: 1400/4/22 00:00
پرسپولیس در اندیشه استفاده از اشتباهات رقیب
ناز شست تک‌تیرانداز

میعاد نیک
 
علیرضا منصوریان پس از جدایی زودهنگام از جمع اردونشینان تراکتور و پیوستن به باشگاه آلومینیوم، تبدیل به یکی از مربیان موفق لیگ بیستم شد که حتی بارها تا حضور در جمع چهار تیم برتر جدول رده‌بندی هم پیش آمد و رفته رفته به یک خطر بالقوه برای تیم‌های لیگ برتری تبدیل شد. گذار پوست اما به دباغ‌خانه افتاد تا سرخ‌پوشان تهرانی در خانه با روحیه‌ای انتقام‌جویانه به مصاف اراکی‌ها بروند. پرسپولیسی‌ها که بازی رفت را باخته بودند و برای حفظ اختلاف امتیاز با سپاهان رده دومی نیاز مبرمی به حفظ 3 امتیاز در استادیوم آزادی داشتند، هیچ مجالی به سرمربی استقلالی تیم فوتبال آلومینیوم ندادند تا پیش از برگزاری دربی نودوششم در جام حذفی، اختلالی در آرامش فنی و روانی اردوگاه سرخ ایجاد کند.
آتش آلومینیوم هم مانند تیم فوتبال مس پس از مدتی درخشش و تهدید، فروکش کرد و به خاموشی گرایید اما نکته مهمی که از دیدار شاگردان منصوریان با سربازان یحیی گل‌محمدی برجسته شد، در طرز تفکر سرخ‌ها نهفته است. بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در تقابل با آلومینیوم برای چندمین بار نشان دادند که هر تیمی مقابل‌شان اشتباه کند، محکوم به فنا و نابودی خواهد بود و آتش سرخ هرگز در برابر اشتباهات فردی و تیمی سکوت نخواهد کرد. پرسپولیس یحیی گل‌محمدی در لیگ بیستم به جایی رسیده که بدون استفاده از اشتباهات رقیب هم بتواند برتری‌اش را دیکته کند اما هرگونه خطایی منجر به مرگ خواهد شد.
در آستانه دربی حذفی که برای شخص سرمربی سرخ‌ها هم اهمیت بسیاری دارد، این امید در اردوی پرسپولیس جریان یافته که تیر خلاص از همان نقطه‌اش که آبی‌ها اشتباه کنند، شلیک خواهد شد. فرهاد مجیدی در تقابل با رقیب چغر و دندان‌گرد خود می‌داند که مجاز به ارتکاب حتی یک اشتباه هم نیست و گل‌محمدی نیز مترصد تک‌فرصتی ا‌ست تا با تک‌تیراندازهای ناب و خوش‌دست‌اش، انتقام شکست سال قبل را بگیرد.
 

Page Generated in 0.0059 sec