printlogo


کد خبر: 232323تاریخ: 1400/4/22 00:00
عددهای جدید برای ترابی، رفیعی، ریگی و. . .

در پایان هفته بیست و هفتم لیگ تعدادی از بازیکنان شاخص به حد نصاب جدیدی رسیدند.
به گزارش فوتبال 360، هفته بیست و هفتم لیگ با برگزاری 5 بازی آغاز شد و در این دیدارها تعدادی از بازیکنان به رکوردهای جالبی در تعداد بازی در لیگ برتر یا باشگاه‌شان رسیدند. حسین ماهینی در سایپا سیصد و پنجاهمین بازی خود در تاریخ لیگ برتر را انجام داد. 
این بازیکن سابقه 3 قهرمانی در این مسابقات را دارد و با این تعداد بازی در رتبه هفدهم بیشترین تعداد بازی در تاریخ لیگ برتر قرار دارد. حسین ماهینی برای استقلال اهواز، ملوان انزلی، ذوب‌آهن اصفهان، پرسپولیس و نساجی هم بازی کرده ولی بیشتر دوران بازیگری این مدافع در پرسپولیس سپری شده که 127 بازی برای این تیم انجام داده است.
سروش رفیعی هافبک سپاهان در این هفته تعداد بازی خود در لیگ برتر را به عدد 200 رساند. این بازیکن 3 بار قهرمان لیگ شده و سابقه بازی در فولاد، پرسپولیس، پدیده، فجر و تراکتور را هم دارد. سروش رفیعی در فولاد خوزستان بیشترین بازی را انجام داده که 85 بار با پیراهن این تیم به میدان رفته است.
در ترکیب سپاهان محمدرضا حسینی و امید نورافکن هم پنجاهمین بازی خود را در این تیم انجام داده‌اند.
 این دو بازیکن از لیگ نوزدهم به سپاهان پیوستند. مسعود ریگی هم وضعیت مشابهی در استقلال دارد و در این هفته پنجاهمین بازی خود را انجام داده. مهدی ترابی دیگر بازیکنی که در این هفته برای تیمش پنجاه تایی شده و البته او در نیم فصل دوم این دوره به پرسپولیس بازگشت و برای نخستین بار در نیم فصل دوم لیگ هجدهم پیراهن این تیم را به تن کرد.
(این مطلب پیش‌تر در سایت فوتبال ۳۶۰ منتشر شده)
 

Page Generated in 0.0053 sec